Reprezentanii Primăriei Orașului Ștefănești aduc la cunoștința locuitorilor că în cadrul Programului Național de Cadastru și Carte Funciară (PNCCF), demarează acțiunea de colectare a actelor necesare în vederea înregistrării imobilelor (terenuri și construcții) în sistemul integrat de cadastru și carte funciară.

Foto: FB Primăria Orașului Ștefănești – Argeș
Activitatea se desfășoară în conformitate cu contractul de achiziție publică încheiat pentru înregistrarea sistematică a imobilelor și are scopul de a sprijini proprietarii în clarificarea și înscrierea dreptului de proprietate în evidențele oficiale.
Toți proprietarii imobilelor situate în Sectorul 21 ( ZONA ZAVOI) sunt rugați să se prezinte la sediul Primăriei în vederea depunerii documentelor justificative.
Programul de colectare a actelor este de luni până joi, între orele 08:00 – 16:00 iar documentele necesare sunt următoarele:
ACTE DE IDENTITATE:
1. Cărți de identitate sau buletine (soț, soție, dacă este cazul);
2. Certificate de căsătorie;
3. Certificate de deces (dacă este cazul);
4. Pașapoarte (pentru cetățenii străini).
ACTE DE PROPRIETATE:
1. Titlu de proprietate;
2. Contracte de vânzare-cumpărare / întreținere;
3. Contracte de donație;
4. Certificate de moștenitor;
5. Sentințe și hotărâri judecătorești definitive și irevocabile (însoțite de rapoarte de expertiză care conțin schița terenului și tabelul de mișcare parcelară);
6. Extrase de carte funciară;
7. Schițe ale terenurilor și procese-verbale de punere în posesie;
8. Orice alte documente care atestă dreptul de proprietate asupra terenurilor și construcțiilor;
9. Intabulări anterioare;
10. Autorizații de construire și procese-verbale de recepție la finalizare a lucrărilor.
Foto: FB Primăria Orașului Ștefănești – Argeș
Ciitți, de asemenea, pe anchetaonline.ro: