Bergenbier S.A. raportează o creștere de 10% a cifrei de afaceri în 2024, atingând aproape 1 miliard de lei, în ciuda provocărilor economice, și își menține angajamentul față de inovație și sustenabilitate, pregătindu-se pentru un 2025 precaut.
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company și unul dintre principalii producători de bere din România, a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de aproape 1 miliard de lei, în creștere cu 10% față de anul anterior. În același timp, compania a virat către bugetul de stat cu 14% mai multe taxe și impozite comparativ cu 2023, depășind pragul de 282 de milioane de lei, anunță compania în comunicatul remis presei.
„2024 a fost, fără îndoială, un an dificil, iar piața berii din România nu a fost ocolită de provocări. Într-un context social și economic complicat, ne-am consolidat poziția datorită unei abordări coerente, axate pe extinderea portofoliului de branduri și pe întărirea parteneriatelor comerciale. Este al patrulea an consecutiv de creștere double-digit a cifrei de afaceri, o validare că strategia noastră funcționează într-un mod sustenabil. Anul trecut am lansat Caraiman, o inovație importantă în segmentul core, am continuat să fim berea suporterilor Echipei Naționale de Fotbal la Campionatul European prin brandul Bergenbier și am fost prezenți cu mărcile premium la cele mai importante festivaluri din țară. Toate aceste realizări au fost posibile datorită colaborării strânse cu partenerii noștri și unei echipe dedicate, un atu esențial al organizației noastre”, a declarat Mihai Voicu, Director General al Bergenbier S.A, ptorivit sursei citate.
În ultimii cinci ani, Bergenbier S.A. a derulat un proces de extindere comercială și de diversificare a portofoliului, cu accent pe segmentele core, premium și fără alcool.
„Rezultatele din 2024 reflectă efortul unei echipe motivate, investițiile eficiente în brandurile noastre, o bună gestiune a costurilor și o adaptare constantă la realitățile pieței. În ciuda incertitudinilor macroeconomice care au complicat planificarea financiară, ne-am atins obiectivele și am înregistrat o contribuție fiscală semnificativă. Strategia noastră, validată de o creștere cu peste 53% a cifrei de afaceri din 2020 până în prezent, demonstrează că Bergenbier S.A. poate livra performanță chiar și în contexte volatile. Vom continua să navigăm aceste vremuri complicate alături de partenerii și colegii noștri și vom miza pe agilitate și eficiență în abordarea noastră strategică și operațională”, a completat Oana Popa, Director Financiar.
Pentru anul 2025, compania rămâne prudentă în ceea ce privește perspectivele de creștere. Instabilitatea fiscală, măsurile economice restrictive și scăderea puterii de cumpărare pot afecta negativ evoluția întregului sector.
„Privim spre viitorul imediat cu prudență. Deși avem o bază solidă – susținută de lansări precum Madrí Excepcional, investiții continue în fabrica din Ploiești și în echipele noastre – ne confruntăm cu creșteri de taxe, iar acciza la bere se va majora cu 10% de la 1 august. Întregul context ne obligă să fim reticenți în privința noilor investiții și rezervați în ceea ce privește creșterea pieței în 2025. Vom continua planurile strategice pentru anul în curs, conștienți că optimizarea resurselor și capacitatea de adaptare vor fi esențiale în perioada următoare”, a concluzionat Mihai Voicu, pogtrivit sursei citate.
Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională. Bergenbier S.A. acordă o atenție sporită impactului pe care îl are în comunitate și asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Caraiman, Madrí Excepcional, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă și distribuie în exclusivitate berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. De asemenea, compania are în portofoliu și variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois și Staropramen.
Foot descriptiv. Sursă foto: pexels.com și Bergenbier
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:
Echipa TehnoZ de la Pitești, campioană mondială la robotică la Maryland Tech Invitational