Apă Canal 2000 SA investește în echipamente moderne pentru reducerea pierderilor de apă. Au fost detectate și remediate zeci de avarii

de | 15.04.2025 09:04 | Pitești, Administrație

Societatea Apă Canal 2000 SA Pitești intensifică eforturile de detectare a pierderilor de apă pe rețeaua de distribuție, utilizând echipamente de ultimă generație pentru a identifica avariile ascunse și a reduce risipa de apă. Acțiunile recente au dus la remedierea a aproximativ 70 de avarii, contribuind astfel la eficientizarea serviciilor oferite consumatorilor. Compania încurajează utilizatorii să raporteze orice nereguli pentru a sprijini aceste demersuri.

Apă Canal continuă demersurile pentru eficientizarea rețelei de distribuție a apei potabile, prin desfășurarea sistematică a unor acțiuni de detecție a pierderilor de apă. În ultima perioadă, echipele specializate ale societății au efectuat verificări amănunțite în mai multe zone ale municipiului Pitești.

Sursă foto: FB Primăria Municipiului Pitești.

Prin utilizarea unor echipamente moderne de monitorizare acustică și localizare a pierderilor – precum geofonul electronic, loggeri de zgomot cu transmisie Nb iot și corelatoarele digitale – Apă Canal 2000 SA Pitești reușește să identifice cu precizie zonele afectate de avarii ascunse sau micro fisuri în conducte, care pot cauza pierderi semnificative de apă.

Potrivit informării celor din administrația lcoală, zonele vizate recent de aceste acțiuni au inclus cartierele Prundu, Războieni, Găvana, Trivale, Craiovei, Centru, Nord și Tudor Vladimirescu, unde au fost identificate și remediate mai multe pierderi nedetectabile la suprafață.

Sursă foto: FB Primăria Municipiului Pitești. Sursă foto: FB Primăria Municipiului Pitești.

”În urma acestor acțiuni au fost identificate și remediate un număr mare de avarii (în jur de 70). Volumetric se estimează o reducere a pierderilor cu cca. 70 – 80 mc/h. Ținând cont că rețeaua de distribuție a apei potabile lucrează ca un organism viu (schimbări permanente de volume și presiuni în funcție de consum), monitorizarea acesteia este permanentă. Ne preocupăm constant de reducerea pierderilor de apă, o resursă prețioasă pe care dorim să o gestionăm eficient, iar prin aceste acțiuni, nu doar că limităm risipa, dar contribuim și la menținerea calității serviciului oferit consumatorilor.

Acțiunile de detecție și întreținere a rețelei vor continua și în perioada următoare, conform unui program bine stabilit, astfel încât întreaga rețea de distribuție să fie monitorizată în mod constant și preventive”, potrivit informării citate.

De asemenea, pe lângă eficientizarea activității de detecție a pierderilor, un alt obiectiv important îl constituie reducerea timpilor de remediere a avariilor identificate. În acest sens, avariile sunt prioritizate în funcție de debitul înregistrat și orice pierdere de apă este înregistrată în sistem și are trasabilitate de la identificare până la remediere.

”Recomandăm pe această cale ca toți utilizatorii serviciilor prestate de societatea noastră să ne sesizeze orice nereguli observate în sistemul de alimentare cu apă (lipsă apă, lipsă presiune, avarii vizibile), apelând numărul unic de Call Center 0248 223 237, disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână”, transmit reprezentanții societății.

Foto descriptiv. Sursă foto: FB Primăria Municipiului Pitești.

Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:

Atenție! Astăzi blocurile Coremi rămân fără curent

<span style="color: #333333;font-size: 14pt">Articol scris de </span><a href="https://anchetaonline.ro/autor/ana-vlad/" target="_self">Ana Vlad</a>

Articol scris de Ana Vlad

Articole asemănătoare:

Citește articolele pe același subiecte:

Ultimele articole