Argeș. Informații noi legate de mutarea activității Serviciilor de Permise și Pașapoarte

de | 14.02.2025 14:15 | Județean, Administrație

Prefectul județului Argeș, Dragoș Predescu, anunță demersuri pentru relocarea Serviciilor de Permise și Pașapoarte, în scopul identificării unui spațiu mai adecvat nevoilor argeșenilor.

Încă de anul trecut, împreună cu șefii celor două servicii și colegii din departamentul Administrativ, acesta a solicitat instituțiilor publice din Pitești să comunice dacă dispun de spații disponibile care să poată găzdui activitatea Serviciului de Permise și a Serviciului de Pașapoarte. În urma verificărilor, nu au fost identificate locații adecvate.

În lipsa unor soluții în sectorul public, a fost inițiată o analiză a pieței în mediul privat. Una dintre variante s-a concretizat, existând posibilitatea ca cele două servicii să fie relocate în Argeș Mall. Toate procedurile necesare au fost derulate conform reglementărilor privind închirierea spațiilor la nivelul Ministerului Afacerilor Interne, cu respectarea cerințelor legale și informarea reprezentanților autorizați ai MAI. În prezent, se așteaptă aprobarea Ministerului, după care va putea fi demarat procesul de mutare.

 

Foto descriptiv

 

Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro

S-a dat drumul la angajări la Spitalul Județean! Ce posturi se scot la concurs?

 

 

 

<span style="color: #333333;font-size: 14pt">Articol scris de </span><a href="https://anchetaonline.ro/autor/dana-andrei/" target="_self">Dana Andrei</a>

Articol scris de Dana Andrei

Editor și autor de content media, cu experiență în presa online, PR și în promovare social media. Absolvent al Facultății de Jurnalism și Comunicare.

Articole asemănătoare:

Citește articolele pe același subiecte:

Ultimele articole