Atenție, piteșteni! Codul de client este necesar în apelarea Call Center Apă Canal 2000 SA

de | 04.09.2023 10:58 | Administrație, Pitești

Administrația locală din Pitești reamintește cetățenilor că atunci când vor să înregistreze o sesizare la Call Center Apă Canal 2000 SA este neoie să furnizeze operatorului și codul de client. Pentru a veni în sprijinul cetăţenilor, pentru operativitate în rezolvarea problemelor şi îmbunătăţirea comunicării cu clienţii săi, societatea Apă Canal 2000 SA Piteşti a implementat serviciul de Call Center, care este funcţional de la începutul lunii martie.

Oricine va suna la numărul de telefon 0248 223 237, disponibil nonstop, poate primi informaţii despre contracte, facturi şi modalităţi de plată, tarife, racordarea la reţelele de apă şi de canalizare, obţinerea avizelor, lucrări programate şi avarii, etc.. De asemenea, cetăţenii vor putea, la rândul lor, să ne ofere informaţii, cum ar fi transmiterea indexului în urma autocitirii contorului sau vor putea sesiza defecţiunile tehnice apărute în reţele sau alte disfuncţionalităţi ale serviciului.

Înregistrarea sesizărilor

Pentru a se asigura că nu sunt deschise sesizări în numele altor persoane, dar şi pentru a respecta prevederile legate de confidenţialitatea datelor cu caracter personal, de la începutul lunii septembrie 2023 este necesar ca utilizatorii să comunice codul de client pentru înregistrarea sesizărilor de către operatorul Call Center. Pentru sesizarea avariilor pe domeniul public, comunicarea codului de client este opţională. Informaţii privind opririle de apă din sistem, tarife, documente necesare pentru înregistrarea diverselor solicitări pot fi accesate în Call Center, prin apăsarea tastei corespunzătoare, fară mai fi necesar a se lua legătura cu operatorul.

Pe site-ul societăţii www.apacanal2000.ro se găsesc numeroase informaţii utile beneficiarilor, care pot oferi răspunsuri la unele dintre probleme nemaifiind necesară apelarea numărului de Call Center pentru clarificări. De exemplu, întreruperile în furnizarea apei sunt postate la secţiunile ”Lucrări programate‟ şi ”Avarii‟, astfel că cei care au posibilitatea pot afla aceste date aflate la un click distanţă. De asemenea, informaţiile privind modalităţile de plată, tarife, formulare tip, date privind calitatea apei pot fi consultate pe site-ul menţionat.

Foto descriptiv.

Ci8tiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:

PITEȘTI. Întreruperi de curent în perioada 5-8 septembrie

<span style="color: #333333;font-size: 14pt">Articol scris de </span><a href="https://anchetaonline.ro/autor/ana-vlad/" target="_self">Ana Vlad</a>

Articol scris de Ana Vlad

Articole asemănătoare:

Citește articolele pe același subiecte: Apă Canal 2000 | Pitești | Societatea Apă Canal 2000 SA