Bacalaureat 2024. Elevii susțin astăzi proba obligatorie a profilului-Matematică sau Istorie

de | 02.07.2024 08:29 | Național, Lifestyle

Emoțiile pentru absolvenții de liceu continuă. Astăzi are loc a doua probă scrisă a examenului de Bacalaureat 2024, respectiv proba obligatorie a profilului, Matematică sau Istorie, în funcție de profil.

Accesul în sălile de examen se face pe baza unui act de identitate valid, până la ora 8.30.

Fiecare probă scrisă începe la ora 9.00, iar timpul de redactare a subiectelor este de 180 de minute, calculat din momentul în care s-a încheiat distribuirea subiectelor în sala de examen.

Pentru rezolvarea subiectelor, candidații vor folosi numai cerneală sau pastă de culoare albastră, iar pentru executarea schemelor și a desenelor vor utiliza numai creion negru. Pentru probele scrise la Matematică și Geografie, candidații pot apela doar la instrumente de desen.

Proba de azi va fi urmată joi, 04 iulie, de proba la alegere a profilului şi specializării (se poate opta, în funcție de filieră, profil și specializare pentru una din cele 10 discipline: Biologie, Chimie, Fizică, Economie, Filosofie, Geografie, Informatică, Logică, argumentare și comunicare, Sociologie și Psihologie).

Vineri, 05 iulie, se desfășoară proba de Limbă și literatură maternă (pentru elevii de la toate filierele, profilurile şi specializările, care au urmat studiile liceale într-o limbă a minorităților naționale).

Rezultatele inițiale vor fi afișate pe 8 iulie, iar în aceeași zi candidații pot depune contestații dacă nu sunt mulțumiți de notele obținute. Rezolvarea contestațiilor va avea loc în perioada 09-11 iulie, iar rezultatele finale vor fi afișate pe 12 iulie 2024.

Foto descriptiv

Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro

Bacalaureat 2024 în Argeș. Patru candidați eliminați din examen

<span style="color: #333333;font-size: 14pt">Articol scris de </span><a href="https://anchetaonline.ro/autor/daniela-neacsa/" target="_self">Daniela Neacșa</a>

Articol scris de Daniela Neacșa

Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, pasionată de fotografie și handmade.

Articole asemănătoare:

Citește articolele pe același subiecte:

Ultimele articole