eMag a înregistrat vânzări record în cea de-a 14-a ediție de Black Friday, cu comenzi de aproape 900 de milioane de lei.
Potrivit news.ro, pe 8 noiembrie 2024, peste 647.000 de clienți au comandat 3,2 milioane de produse în valoare totală de 896 milioane de lei, cu 22% mai mult față de anul trecut, depășind estimările inițiale ale retailerului. 73,35% dintre comenzi au fost achitate online cu cardul, iar 81% dintre livrări au fost efectuate prin locker, în localitățile unde acest serviciu este disponibil.
Clienţii care au plasat cele mai mari comenzi ca valoare sunt din Bucureşti, urmaţi de cei din Constanţa, Dolj, Bihor şi Giurgiu.
A 14-a ediţie de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienţi au comandat 3,2 milioane de produse în valoare totală de 896 milioane de lei, în creştere de 22% faţă de anul trecut, cu mult peste estimările iniţiale. Cei 13.200 de selleri din Marketplace, care au avut oferte în eveniment, au înregistrat vânzări cu 30% mai mari faţă de ediţia de anul trecut. În această zi a fost atins şi un nou record al clienţilor care au activ un abonament Genius, cu livrări nelimitate gratuite şi oferte exclusive, care a ajuns la un milion de utilizatori în România”, arată raportul companiei.
Top categorii de produse comandate
Potrivit sursei citate, în topul categoriilor de produse comandate anul acesta se regăsesc:
- Produse cosmetice, suplimente şi îngrijire personală: 615.000
- Băuturi, băcănie, hrană pentru animale şi curăţenie: 706.000
- Jucării şi articole pentru copii: 399.000
- Laptopuri, IT, birotică şi papetărie: 144.000
- TV, audio-video, gaming şi cărţi: 98.000
- Electrocasnice mici: 162.000
- Fashion şi sport: 113.000
- Mobilă şi casă: 210.000
Diversitatea mare de oferte a menţinut interesul crescut al clienţilor pentru cumpărături pe parcursul întregii zile. Rezultatele acestei ediţii confirmă tendinţele identificate în studiile recente, care arată că tot mai mulţi consumatori îşi pregătesc bugete mai mari şi chiar amână unele achiziţii pentru Black Friday pentru a beneficia de cele mai bune oferte din an atât pentru bunuri de folosinţă îndelungată, cât şi pentru bunuri necesare zi cu zi”, anunţă compania.
Printre produsele speciale pe care clienții le-au pus anul acesta în coș se numără 2.500 de nopţi de cazare, 4.000 vouchere de bilete de avion, 19 automobile, dar şi 53 de tone de carne de porc şi 2.300 de servicii de sănătate.
Black Friday este un moment foarte aşteptat de români, iar rezultatele din acest an confirmă acest lucru. Clienţii se pregătesc din timp, îşi planifică cumpărăturile şi aleg cele mai bune oferte în momentul în care iau decizia de achiziţie. Implicarea activă a comercianţilor din Marketplace, care au adus un număr mai mare de oferte la cele mai bune preţuri din an şi opţiunile flexibile de plată şi livrare au răspuns nevoilor oamenilor şi au menţinut interesul la cote ridicate până târziu în noapte”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
Pe parcursul evenimentului de shopping cu cele mai mari reduceri din an, după cum susține retailerul, peste 38% dintre clienţii care au comandat de Black Friday au avut un abonament Genius, cu livrare gratuită şi oferte exclusive. Aceștia au adăugat în coș, în medie, 6,3 produse din diverse categorii, inclusiv electrocasnice mici, articole pentru casă, mobilă, produse cosmetice și hrană pentru animale.
Înființat în 2001, eMag s-a extins în România, Ungaria și Bulgaria, iar în prezent oferă o gamă largă de produse, punându-le la dispoziția clienților împreună cu partenerii săi din Marketplace.
Foto descriptiv
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro