Brandul de haine Lefties, deținut de gigantul spaniol Inditex, deschide primul magazin din România.
Acesta va fi în centrul comercial Promenada Craiova și se va deschide pe 5 octombrie. Este singurul brand al grupului Inditex care încă nu fusese adus pe piața din România.
Compania lansează, totodată, și magazinul online, oferind astfel românilor posibilitatea de a comanda și online în orice moment al zilei, potrivit economedia.ro
Există și branduri noi de magazine, care intră pentru prima dată în Romania. Cel mai așteptat este Lefties, cu articole de îmbrăcăminte la prețuri reduse, care face parte din rețeaua Inditex, ce deține brandurile Zara, Bershka, Pull&Bear și Stradivarius. Primul magazin Lefties se va deschide în Promenada Craiova și are cel mai mare potențial de extindere“, declara Nicolae Ciobanu, Managing Partner – Head of Advisory la Fortim Trusted Advisors, membra in Alianta BNP Paribas Real Estate, în urmă cu o săptămână
Miercuri, 6 septembrie, anunțul a fost confirmat și de grupul Inditex.
Brandul se lansează pentru clienții români în această toamnă, odată cu deschiderea primului său magazín de tip flagship în data de 5 octombrie 2023, în centrul comercial Promenada Craiova”, a anunțat compania.
Lefties este prezentă în 14 țări, iar primele magazine au apărut în 1999 cu scopul de a vinde ce mai rămânea din colecțiile Zara. Magazinele acestui brand au devenit tot mai îndrăgite și între timp, fapt pentru care și-a dezvoltat propriile creații.
Deschiderea magazinului reprezintă o premieră, nu doar pentru olteni, cât și pentru România și regiunea ECE. Anunțul a fost făcut chiar de NEPI Rockcastle, dezvoltatorul centrului comercial din România, Promenada Craiova.
Din toamnă, craiovenii se vor putea bucura de multe nume care intră în premieră nu doar în oraș, ci și în România și în ECE. Mă bucur că acest proiect a stârnit foarte mult interes și în rândul retailerilor, astfel că am decis să mărim suprafața comercială prevăzută inițial, pentru a putea include mai multe magazine”, afirmă Marius Barbu, Group Asset Director, NEPI Rockcastle.
Brandul oferă o gamă largă de articole vestimentare, propria linie de încălțăminte și accesorii la prețuri accesibile și se adresează tuturor categoriilor de oameni, indiferent de gen sau vârstă. De asemenea își completează gama de produse cu noi colecții pentru casă, sport, lenjerie și produse de frumusețe.
sursă foto mediafax.ro
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro
(VIDEO) Polițiști puși pe jar de un bărbat urcat în copac, în centrul Piteștiului!