Societatea Apă Canal 2000 SA intensifică acțiunile de detectare a pierderilor pe rețeaua de distribuție a apei potabile în Pitești.
Continuăm demersurile pentru eficientizarea rețelei de distribuție a apei potabile, prin desfășurarea sistematică a unor acțiuni de detecție a pierderilor de apă.”
În acest context, în ultima perioadă, echipele specializate ale societății au efectuat verificări amănunțite în mai multe zone ale municipiului Pitești.
Prin utilizarea unor echipamente moderne de monitorizare acustică și localizare a pierderilor – precum geofonul electronic, loggeri de zgomot cu transmisie Nb iot și corelatoarele digitale – Apă Canal 2000 SA Pitești reușește să identifice cu precizie zonele afectate de avarii ascunse sau micro fisuri în conducte, care pot cauza pierderi semnificative de apă.
Zonele vizate recent de aceste acțiuni au inclus cartierele Prundu, Războieni, Găvana, Trivale, Craiovei, Centru, Nord și Tudor Vladimirescu, unde au fost identificate și remediate mai multe pierderi nedetectabile la suprafață, anunță reprezentanții societății.
Aceștia precizează că în urma acestor acțiuni au fost identificate și remediate un număr mare de avarii (în jur de 70).
Volumetric se estimează o reducere a pierderilor cu cca. 70 – 80 mc/h.”
Având în vedere că rețeaua de distribuție a apei potabile lucrează ca un organism viu (schimbări permanente de volume și presiuni în funcție de consum), monitorizarea acesteia este permanentă.
Ne preocupăm constant de reducerea pierderilor de apă, o resursă prețioasă pe care dorim să o gestionăm eficient, iar prin aceste acțiuni, nu doar că limităm risipa, dar contribuim și la menținerea calității serviciului oferit consumatorilor.”, transmit reprezentanții Apă Canal.
Acțiunile de detecție și întreținere a rețelei vor continua și în perioada următoare, conform unui program bine stabilit, astfel încât întreaga rețea de distribuție să fie monitorizată în mod constant și preventiv.
Pe lângă eficientizarea activității de detecție a pierderilor, un alt obiectiv important îl constituie reducerea timpilor de remediere a avariilor identificate. În acest sens, avariile sunt prioritizate în funcție de debitul înregistrat și orice pierdere de apă este înregistrată în sistem și are trasabilitate de la identificare până la remediere.
Societatea recomandă pe această cale tuturor utilizatorilor, să sesizeze orice nereguli observate în sistemul de alimentare cu apă (lipsă apă, lipsă presiune, avarii vizibile), apelând numărul unic de Call Center 0248 223 237, disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
Foto: Apa Canal 2000 SA
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro
PITEȘTI. Amenzi de peste 20.000 lei date de polițiștii locali pentru neregulile descoperite