Cargus, una dintre cele mai mari companii de curierat din România, a înregistrat o creștere de 32% a volumelor livrate în noiembrie, datorită impactului campaniilor Black Friday și al unei tendințe de consum în continuă expansiune în segmentul e-commerce. Cu o organizare eficientă și o echipă dedicată, Cargus se pregătește pentru o perioadă de vârf în luna decembrie, anticipând o creștere constantă a cererii și adaptându-se prin suplimentarea numărului de curieri și rute de transport.
Cargus, una dintre cele mai mari companii de curierat din România și din regiune, a înregistrat creșteri semnificative ale volumelor săptămânale livrate în luna noiembrie, cu circa 32% mai mari față de media săptămânală din luna octombrie. Evoluția a fost determinată, în principal, de campaniile de Black Friday derulate în segmentul de e-commerce, anunță cei de la Cragus în comunicatuol transmis. O tendință importantă este că perioada de reduceri nu se mai concentrează pe o anumită zi sau un weekend, ci se întinde pe o perioadă de câteva săptămâni, începând chiar de la începutul lunii. Creșteri semnificative sunt așteptate și pentru luna decembrie, caracterizată prin apetența consumatorilor pentru cumpărături în așteptarea perioadei sărbătorilor.
„Ca în fiecare an, Cargus a reușit să facă față volumului mare de livrări, datorită organizării din hub-urile logistice, pregătirii angajaților și rezilienței curierilor, cei care au depus eforturi suplimentare pentru ca toate comenzile să ajungă la oameni, în intervalele estimate. Acum, facem o punte către sărbătorile de iarnă, care, de asemenea, vor aduce un grad mare de solicitări. Anticipăm o creștere continuă, determinată de cererea ridicată și campanii promoționale, pentru care ne pregătim și ne concentrăm, cu obiectivul să oferim servicii de calitate și livrări în intervalele estimate și asumate”, a declarat Șerban Stoica, Chief Sales Officer la Cargus, potrivit sursei citate.
Perioada de vârf din noiembrie a fost înregistrată în săptămâna care a urmat principalelor campanii de Black Friday. Media săptămânală a fost cu 50% mai mare comparativ cu media lunii octombrie, iar ziua de vârf a adus volume duble, față de o zi obișnuită.
Pentru ce tip de produse au optat clienții din România?
Preferințele consumatorilor, în acest sezon de Black Friday, s-au orientat masiv către electrocasnice, în special spre cele care susțin gătitul, cum ar fi cuptoarele cu microunde și air fryer-ele. Aceste tendințe subliniază o preocupare în creștere a consumatorilor pentru un stil de viață mai sănătos. De asemenea, aparatele de cafea și televizoarele s-au clasat printre cele mai vândute produse. Ca o noutate, spre deosebire de anii trecuți, în care predominau pachetele sub 2 kilograme, Black Friday 2024 a adus un număr tot mai mare de pachete medii și mari ca dimensiune și greutate. Acest aspect a pus o presiune în plus pe procesele de sortare și livrare, dar care a fost depășită cu succes de echipa Cargus.
Resurse importante alocate de Cargus
În noiembrie, numărul de curieri Cargus a crescut cu 20%, ceea ce a facilitat parcurgerea a peste 4 milioane de kilometri, pe cele aproximativ 50.000 de rute. De asemenea, potrivit sursei citate, în așteptarea volumelor crescute de Black Friday, compania a suplimentat cu 40% numărul rutelor de transport. Clienții care au primit coletele livrate de curierii Cargus sunt preponderent din București, Cluj, Timișoara, Constanța și Brașov. Cargus va menține numărul suplimentar de curieri pe toată perioada sezonului de vârf, inclusiv pe parcursul sărbătorilor. Un factor important în rezultatele obținute de Cargus în această perioadă l-a reprezentat posibilitatea plății în avans a coletelor sau direct cu cardul la curieri, un element care denotă o popularitate și un grad de încredere crescut pentru platformele de e-commerce prezente pe piața din România. În acest an, pentru a facilita procesul de plată al coletelor, Cargus a adăugat posibilitatea de plăți prin Google Pay și Apple Pay, direct în aplicația mobilă a companiei, serviciu adaptat inclusiv pentru plata coletelor ramburs. De asemenea, Cargus pune la dispoziție și opțiunea de livrare SHIP&GO, prin care clienții pot direcționa coletele într-unul dintre cele peste 2.000 de puncte de colectare și lockere.
În prezent, Cargus are peste 2.600 de angajați și colaboratori, oferind o gamă largă de servicii de curierat: livrare la domiciliu și servicii out-of-home, prin intermediul rețelei naționale SHIP & GO, care permite clienților să ridice sau să trimită colete, din peste 2.000 de puncte în toată țara, puncte partenere sau lockere. Cargus deține 5 centre naționale de sortare, 2 depozite gateway și 36 de depozite în toată țara. În plus, Cargus operează un hub transfrontalier în Polonia, pentru servicii de curierat internațional.
Sursă foto:
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:
O poveste de iubire într-o atmosferă vieneză, la Filarmonica Pitești