Informare privind procura specială!
În Monitorul Oficial al României nr. 1016 din 10 octombrie 2024 a fost publicat Ordinul nr.1592/2024 pentru emiterea procurii speciale prevazute la art. 89 alin. (1) din Legea nr. 360/2023 privind sistemul public de pensii, transmit reprezentanții CJP Argeș.
Iată ce elemente trebuie să conțină formularul procurii speciale:
- numele, prenumele, cetatenia, data si locul nasterii, alte date personale inscrise in actul de identitate (valabil la data emiterii procurii) al titularului dreptului la pensie, precum si numarul si seria actului mentionat;
- numele, prenumele, cetatenia, data si locul nasterii, alte date personale inscrise in actul de identitate (valabil la data emiterii procurii) al mandatarului, precum si numarul si seria actului mentionat;
- obiectul mandatului, respectiv depunerea dosarului de pensie si a oricarui alt inscris ulterior emiterii deciziei de pensie, deschiderea contului curent/contului de card, in vederea incasarii pensiei, incasarea drepturilor cuvenite curente si restante, semnarea si ridicarea extrasului de cont, ridicarea deciziei de pensie, a carnetului de munca original, precum si a taloanelor de plata a pensiei, taloanelor speciale de calatorie/legitimapei de transport etc.;
- precizarea ca mandatarul are toate obligatile ce ii revin titularului, inclusiv aceea de a comunica orice schimbare, de natura sa conduca la modificarea condipilor in functie de care a fost stabilita sau se plateste pensia, intervenita in situatiaa titularului, în termen de 15 zile de la data apariției acesteia, casei teritoriale de pensii în evidența căreia se află.
Sursă foto: Facebook Casa Judeteana de Pensii Ages
Citiți, de asemenea, pe anchetoanline.ro:
Lista evenimentelor anunțate de Centrul Cultural Pitești în această săptămână