Castelul Bran este promovat ca destinație turistică în Italia

de | 11.10.2023 19:38 | Național, Lifestyle

Ministerul Turismului a anunțat că România este promovată ca destinație turistică în Italia, la târgul de turism TTG Travel Experience. Astfel, în perioada 11-13 octombrie, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) participă cu stand național, la TTG Travel Experience, cel mai important târg de turism B2B de la Rimini, din Italia, dedicat promovării turismului global și comercializării ofertei turistic la nivel mondial.

Țara noastră este reprezentată la eveniment printr-un stand standard de 96 mp sub formă de insulă, cu patru laturi libere, pentru a permite desfășurarea întrevederilor într-un mod eficient.

Filme de promovare turistică

Pavilionul național, poziționat în zona ”The World”, este decorat cu imagini reprezentative – Mitropolia Banatului din Timișoara, Castelul Bran, Ateneul Român – punct de referință al capitalei României, iar pe un video wall vor rula, timp de trei zile, filme de promovare turistică, axate pe cultură, aventură, natură, tradiții și city break, anunță MEAT. ”Piața italiană reprezintă o prioritate strategică pentru țara noastră. Mai exact, Italia se află în topul primelor trei țări emițătoare de turiști pentru România, vizitatorii fiind tot mai atrași de cultura românească, de city break-uri, natură și, din ce în ce mai mult, de wellness, turismul activ și de aventură”, arată MEAT în informarea publicată.

Sursă foto: Facebook MEAT.

Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:

Inspectorii de muncă argeșeni – de vorbă cu tinerii instituționalizați

<span style="color: #333333;font-size: 14pt">Articol scris de </span><a href="https://anchetaonline.ro/autor/ana-vlad/" target="_self">Ana Vlad</a>

Articol scris de Ana Vlad

Articole asemănătoare:

Ultimele articole