Administrația locală informează cetățenii referitor la programul de lucru cu publicul, în perioada 1 – 6 mai 2024 al Serviciului de Stare Civilă al Direcției pentru Evidența Persoanelor.
Astfel, Direcția pentru Evidența Persoanelor a Municipiului Pitești anunță că, în perioada 01 – 06 mai, programul de lucru cu publicul al funcționarilor din cadrul Serviciului de Stare Civilă va fi asigurat după cum urmează: în zilele de 1 mai, 2 mai, 3 mai şi 6 mai 2024, programul pentru înregistrarea actelor de deces va fi în intervalul orar 09:00 – 12:00, iar în ziua de 4 mai 2024, între orele 09:30 -12:30. Programul este afișat la sediul Serviciului de Stare Civilă, situat în Bulevardul I.C. Brătianu, nr.39, şi poate fi consultat şi pe site-ul- e-ep.ro.
Foto dsecriptiv. Sursă foto: Facebook Primăria Municipiului Pitești.
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro: