anchetaonline.ro

Începe etapa a III-a pentru noile locuințe dedicate tinerilor fără casă! Criterii, acte necesare și calendar complet

de | 12.12.2025 10:35 | Administrație, Mioveni

Primăria Orașului Mioveni anunță lansarea etapei a III-a de repartizare a locuințelor reabilitate din Căminul C – Liceul Tehnologic Construcții de Mașini Mioveni. Aceste locuințe, aflate în administrarea unității administrativ-teritoriale, sunt destinate închirierii și vin în sprijinul tinerilor și familiilor cu venituri moderate care nu dețin o locuință proprie.

Dosarele pentru obținerea unei locuințe pot fi depuse în perioada 15 decembrie 2025 – 30 ianuarie 2026, la sediul Primăriei Mioveni, Compartimentul Registratură. Primăria reamintește că pot aplica doar persoanele sau familiile care îndeplinesc cumulativ criteriile de eligibilitate stabilite prin regulament.

Pot depune cereri familiile sau persoanele care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții:

  • Titularul cererii este major, cu vârsta de până la 45 de ani (inclusiv) la data depunerii cererii și are domiciliul pe raza orașului Mioveni de cel puțin 2 ani;
  • Nu deține și nu a deținut o locuință în proprietate după data de 1 ianuarie 1990 și nu a beneficiat de sprijin din partea statului pentru construirea unei locuințe;
  • Realizează venituri suficiente pentru plata chiriei și a cheltuielilor curente;
  • Venitul mediu net lunar pe membru de familie este sub câștigul salarial mediu net lunar pe economie;
  • Nu a refuzat o repartizare anterioară;
  • Nu are datorii la bugetul local și nu deține o altă locuință cu chirie din fondul locativ al UAT Mioveni;
  • Nu a fost evacuat pentru neplata chiriei și/sau a utilităților în ultimele 3 luni.

Acte necesare pentru dosar:

  • Copii ale actelor de identitate și ale certificatelor de naștere ale tuturor membrilor familiei;
  • Certificat de căsătorie sau hotărâre de divorț, după caz;
  • Declarație notarială pe propria răspundere privind:

– lipsa unei locuințe în proprietate;

– veniturile realizate;

– numărul de persoane aflate în întreținere;

  • Copie a contractului de închiriere, dacă este cazul;
  • Certificat medical pentru persoane cu handicap sau invaliditate gradul I/II, dacă este cazul;
  • Adeverințe de venit (salariu, pensie, șomaj etc.) pentru ultimele 12 luni;
  • Copii ale actelor de studii ale solicitantului;
  • Adeverință fiscală pentru toți membrii familiei cu vârsta peste 18 ani;
  • Adeverință de rol agricol pentru toți membrii familiei cu vârsta peste 18 ani;
  • Anchetă socială efectuată de Direcția de Asistență Socială – Primăria Orașului Mioveni;
  • Memoriu privind situația locativă și familială actuală;
  • Certificat de atestare fiscală privind taxele locale, eliberat de Primăria Orașului Mioveni;
  • Act de proprietate sau contract de închiriere pentru adresa din actul de identitate (copie).

Informații suplimentare pot fi obținute de la Compartimentul Fond Locativ din cadrul Primăriei Orașului Mioveni.

Foto descriptiv. Sursă foto: FB Primăria Orasului Mioveni

Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:

Spațiul verde din fața Colegiului „Brătianu” este în reamenajare. Când se termină lucrările?

<span style="color: #333333;font-size: 14pt">Articol scris de </span><a href="https://anchetaonline.ro/autor/ana-vlad/" target="_self">Ana Vlad</a>

Articol scris de Ana Vlad

Articole asemănătoare:

Citește articolele pe același subiecte:

Ultimele articole