Săptămâna trecută, Bijuteria Teilor a redeschis magazinul din Pitești, de pe strada Teilor, sub un nou concept arhitectural. Renumitul brand a marcat astfel 25 de ani existență pe piață, în care și-a construit treptat și o prezență internațională.
Trecând printr-un amplu proces de reamenajare, magazinul de pe strada Teilor, cel care a dat startul uneia dintre cele mai de succes povești de brand din România, va funcționa sub conceptul arhitectural Teilor Orange Contemporary 2.0. Acesta presupune materiale nobile inserate în compoziția luminoasă, modele și texturi care invită la explorare. Pentru noul look al magazinului, compania a făcut investiții semnificative, rezultatul final arătând fără echivoc preocuparea pentru calitate și pentru cele mai mici detalii.
În acest an, Bijuteria Teilor a lansat o nouă colecție de brand, cu design propriu, denumită „Reverie”, cu piese inspirate din muzică și artă, realizate alături de designeri celebri. De asemenea, 2024 este și anul în care brandul își concentrează eforturile în lansarea Fundației Teilor, motor prin care se dorește sprijinirea comunității și lansarea de proiecte educaționale.
Teilor lansează un nou brand sub semnătura Teilor Holding Daar, poziționat la laborator creativ și dedicat bijuteriilor cu lab grown diamonds. Compania lansează și o primă colecție cu design in-house, denumită Origins, care este inspirată din povestea brandului și misiunea sa. De asemenea, Teilor a lansat în 2022 în România categoria de bijuterii pentru bărbați, printr-o colecție cu design propriu, Flight.
Teilor Holding – 200 de magazine și aproximativ 900 de angajați
Toate afacerile dezvoltate de compania creată de Florin și Geanina Enache sunt reunite sub Teilor Holding, bifând aproximativ 900 de angajați și peste 200 de magazine în întreaga lume.
Teilor Holding SA, grup de companii care include lanţul de bijuterii de lux Teilor, firma de creditare financiară Invest Intermed GF IFN, Invest Intermed Gold, companie care comercializează bijuterii din aur, şi Teilor Invest Exchange, a raportat, la nivel consolidat, o cifră de afaceri de 412,7 milioane de lei în 2023, în creştere cu 11% faţă anul precedent.
În primul semestru din 2024, lanțul de magazine de bijuterii de lux Teilor a înregistrat o cifră de afaceri din activitatea din România de 127,3 milioane de lei, în creștere cu 10% față de semestrul întâi al anului 2023. La nivel consolidat, ce include și performanța filialelor TEILOR din Polonia, Bulgaria, Ungaria și Cehia, cifra de afaceri a TEILOR a înregistrat o valoare de 136,3 milioane de lei, o creștere de 15% comparativ cu semestrul întâi al anului 2023, cheltuielile din exploatare ridicându-se la 135 de milioane de lei, un avans de 18%. De asemenea, fondatorul Teilor, Florin Enache, a anunțat pentru anul în curs că așteptările grupului vizează depășirea cifrei de 100 de milioane de euto ca cifră de afaceri.
Foto: ediția tipărită
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:
Corina Cozmescu și Andi Fir se războiesc în instanță pentru cei doi copii