Pe șantierul secțiunii 3 a autostrăzii Sibiu–Pitești, dintre Cornetu și Tigveni, mobilizarea este una impresionantă: 900 de muncitori și 150 de utilaje lucrează zilnic pentru a avansa cel mai dificil tronson al proiectului. Construcția tunelului Poiana și a podurilor de pe traseu prinde contur, iar progresul general a depășit pragul de 7%, anunță Cristian Pistol, directorul Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
”Se lucrează cu 900 de persoane și 150 de utilaje pe secțiunea 3 (parte a tronsonului montan) a autostrăzii Sibiu-Pitești!
Asocierea de constructori români și italieni (Webuild -Tancrad) este concentrată la ora actuală pe 9 km din această secțiune (37,4 km) cuprinsă între Cornetu și Tigveni, iar media lucrărilor pe întregul șantier a depășit 7%.
Se lucrează inclusiv la portalurile tunelului Poiana (1,78 km), pentru ca în primăvara anului viitor instalația TBM să poată începe forajul.
În șantier sunt puse deja în funcțiune două fabrici de grinzi prefabricate (Cepari și Racovița) în care se produc cele 1.400 de grinzi necesare podurilor, pasajelor și viaductelor de pe traseu.
Construcția secțiunii 3 a autostrăzii Sibiu -Pitești (A1) este finanțată prin Programul Transport (PT) și trebuie finalizată până în anul 2028”, a punctat directorul CNAIR, Cristian Pistol.
Foto descriptiv. Sursă foto: screenshot FB Cristian Pistol
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:
Curaj fără frontiere! Doi pompieri argeșeni, în misiune de stingere a incendiilor în Grecia