Recent, au fost aduse modificări legislative importante referitoare la montarea repartitoarelor de costuri în condominii. Cei de la TERMO CALOR CONFORT S.A. aduc la cunoștință faptul că, în conformitate cu modificările legislative aduse cu privire la condițiile obligativității montării repartitoarelor de costuri, 𝗮 𝗳𝗼𝘀𝘁 𝗲𝗹𝗶𝗺𝗶𝗻𝗮𝘁𝗮̆ 𝗽𝗿𝗲𝘃𝗲𝗱𝗲𝗿𝗲𝗮 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗰𝗼𝗻𝗱𝗶𝘁̦𝗶𝗼𝗻𝗮 𝗺𝗼𝗻𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗿𝗲𝗽𝗮𝗿𝘁𝗶𝘁𝗼𝗮𝗿𝗲𝗹𝗼𝗿 𝗱𝗲 𝗰𝗼𝘀𝘁𝘂𝗿𝗶: „𝗶̂𝗻 𝗰𝗼𝗻𝗱𝗶𝘁̦𝗶𝗶𝗹𝗲 𝗶̂𝗻 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗲𝘅𝗶𝘀𝘁𝗮̆ 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮𝘁 𝗹𝗮 𝗻𝗶𝘃𝗲𝗹 𝗱𝗲 𝗰𝗼𝗻𝗱𝗼𝗺𝗶𝗻𝗶𝘂 𝘂𝗻 𝘀𝗶𝘀𝘁𝗲𝗺 𝗱𝗲 𝗲𝗰𝗵𝗶𝗹𝗶𝗯𝗿𝗮𝗿𝗲 𝗵𝗶𝗱𝗿𝗮𝘂𝗹𝗶𝗰𝗮̆ 𝗮 𝗶𝗻𝘀𝘁𝗮𝗹𝗮𝘁̦𝗶𝗲𝗶 𝗱𝗲 𝗶̂𝗻𝗰𝗮̆𝗹𝘇𝗶𝗿𝗲”.
”În conformitate cu art. 32 alin.(1) din Legea 325/2006, în cazul consumatorilor dintr-un condominiu, alimentați printr-un branșament termic comun, 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗼𝗯𝗹𝗶𝗴𝗮𝘁𝗼𝗿𝗶𝗲 𝗺𝗼𝗻𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗰𝗮̆𝘁𝗿𝗲 𝗽𝗿𝗼𝗽𝗿𝗶𝗲𝘁𝗮𝗿𝗶/𝗹𝗼𝗰𝗮𝘁𝗮𝗿𝗶 𝗮 𝗿𝗲𝗽𝗮𝗿𝘁𝗶𝘁𝗼𝗮𝗿𝗲𝗹𝗼𝗿 𝗱𝗲 𝗰𝗼𝘀𝘁𝘂𝗿𝗶. 𝗥𝗲𝗽𝗮𝗿𝘁𝗶𝘇𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗰𝗼𝘀𝘁𝘂𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿 𝗶𝗻𝗱𝗶𝘃𝗶𝗱𝘂𝗮𝗹𝗲 𝘀𝗲 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗶𝘇𝗲𝗮𝘇𝗮̆ 𝗶̂𝗻 𝗯𝗮𝘇𝗮 𝗺𝗲𝘁𝗼𝗱𝗼𝗹𝗼𝗴𝗶𝗲𝗶 𝗱𝗲 𝗿𝗲𝗽𝗮𝗿𝘁𝗶𝘇𝗮𝗿𝗲 𝗮 𝗰𝗼𝘀𝘁𝘂𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿 𝘀̦𝗶 𝗮𝗽𝗿𝗼𝗯𝗮𝘁𝗮̆ 𝗱𝗲 𝗔.𝗡.𝗥.𝗘. Repartitoarele de costuri fac parte integrantă din instalațiile de utilizare aferente proprietății iar montarea întreținerea și exploatarea repartitoarelor de costuri pentru energie termică, atât pentru încălzire, cât și pentru apă caldă de consum, se efectuează numai de către persoane juridice autorizate de către autoritatea de reglementare competentă”, arată cei din administrația loocală în informarea publicată pe pagina de Facebook.
Mai departe se explică că: „Legea serviciului public de alimentare cu energie termică nr. 325/2006
SECŢIUNEA a 4-a
Repartizarea costurilor
ART. 32
(1) În cazul consumatorilor dintr-un condominiu, alimentaţi printr-un branşament termic comun, este obligatorie montarea de către proprietari/locatari a repartitoarelor de costuri. Repartizarea costurilor individuale se realizează în baza metodologiei de repartizare a costurilor, elaborată şi aprobată de A.N.R.E.
(2) Repartitoarele de costuri fac parte integrantă din instalaţiile de utilizare aferente proprietăţii.
(3) Montarea, întreţinerea şi exploatarea repartitoarelor de costuri pentru energia termică, atât pentru încălzire, cât şi pentru apa caldă de consum, se efectuează numai de către persoane juridice autorizate de către autoritatea de reglementare competentă.”
Sursă foto: FB Primăriqa Muncipiului Pitești.
Citiți, de aseemnea, pe anchetaonline.ro: