anchetaonline.ro

Noutăți pentru călătorii din Pitești și zona metropolitană: Abonamentul de pe autobuze, transformat în card!

de | 28.10.2025 15:04 | Pitești, Administrație

Începând cu data de 11 octombrie, călătorii din zona metropolitană Pitești pot utiliza cardul de călătorie Publitrans, un instrument modern și ușor de folosit, parte a sistemului E-ticketing. Noul card permite achiziționarea și prelungirea abonamentelor, validarea rapidă în mijloacele de transport, precum și gestionarea online a titlurilor de călătorie prin aplicația UrbanGo. Prin acest pas, Publitrans face un nou pas spre digitalizare și eficientizarea transportului public din Pitești și localitățile limitrofe.

Administrația locală din Pitești vine cu câteva informații utile pentru beneficiarii sistemului de transport public:

Procurarea cardului

Cardul de călătorie poate fi achiziționat din punctele de vânzare a titlurilor de călătorie aflate în stațiile Publitrans.

Pentru crearea profilului și personalizarea cardului, sunt necesare documente specifice fiecărei categorii de călători.

Declarația de consimțământ se completează o singură dată, la eliberarea cardului.

Validarea cardului

Este obligatorie la fiecare urcare în autobuz și ne ajută să avem o imagine clară asupra gradului de încărcare al mijloacelor de transport, în timp real. Învățăm despre comportamentul de consum, deci putem optimiza programul de circulație și veni în sprijinul nevoilor reale de mobilitate ale călătorilor.

Cardul și sistemul E-ticketing

Sursă foto: FB Primăria Municipiului Pitesti

Cardul Publitrans face parte din sistemul E-ticketing, care oferă:

  • posibilitatea de prelungire a abonamentelor;
  • achiziționarea altor titluri de călătorie;
  • utilizarea automatelor din stații, a aplicației UrbanGo sau a platformei web www.publitrans2000.ro.

În caz de pierdere a cardului, acesta poate fi blocat direct din aplicație sau platformă, iar ulterior se poate elibera un nou card valabil pentru perioada rămasă.

Cardul pentru elevi

Pentru eliberarea cardului de călătorie sunt necesare:

  • Carnetul de elev vizat de unitatea de învățământ;
  • Declarația de consimțământ semnată de elev sau de reprezentantul legal;
  • Certificatul de naștere sau cartea de identitate, în original.

Este disponibilă și aplicația mobilă UrbanGo

Disponibilă în Google Play și App Store, aplicația oferă:

– planificarea călătoriilor în timp real;

– informații despre întreaga rețea urbană și metropolitană;

– posibilitatea de a cumpăra bilete și abonamente la preț întreg;

– aplicația generează un cod QR care se validează direct în mijlocul de transport.

Foto descriptiv. Sursă foto: FB Primăria Municipiului Pitești.

Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:

Primăria Pitești sprijină Raliul Argeșului cu 200.000 de lei

<span style="color: #333333;font-size: 14pt">Articol scris de </span><a href="https://anchetaonline.ro/autor/ana-vlad/" target="_self">Ana Vlad</a>

Articol scris de Ana Vlad

Articole asemănătoare:

Citește articolele pe același subiecte: