Societatea Apă Canal 2000 SA Piteşti anunţă înfiinţarea serviciului de Call Center, creat în sprijinul cetăţenilor şi funcţional de la începutul lunii martie. 0248 223 237 este numărul de telefon dedicat platformei de Call Center, disponibil 24 de ore din 24.
Oricine va suna la acest număr poate primi informaţii despre racordarea la reţelele de apă şi de canalizare, obţinerea avizelor, contracte, facturi şi modalităţi de plată, tarife, lucrări programate şi avarii, programare citire contoare etc. De asemenea, cetăţenii vor putea, la rândul lor, să ofere informaţii societății, cum ar fi transmiterea indexului în urma autocitirii contorului, sau vor putea sesiza defecţiunile tehnice apărute în reţele sau alte disfuncţionalităţi ale serviciului.
”Call Center înseamnă comunicare rapidă şi eficientă, grijă faţă de clienţi, economisirea timpului, interacţiune în cadrul societăţii şi creşterea eficacităţii în rezolvarea problemelor semnalate. Pentru a crește accesibilitatea cetățenilor la informații, în codiții de siguranţă, utilizatorii sunt rugați să întrebuințeze codul de client pentru a evita deschiderea de sesizări în numele altor persoane”, se arată în postarea publicată pe pagina de Facebook a administrației locale. Call Center presupune investiţie în tehnologie și în oameni, dar şi procese bine reglementate, societatea Apă Canal 2000 dând startul realizării acestei platforme încă de anul trecut, prin contractul în valoare de peste 116.000 euro, finanţat din împrumutul de la Banca Europeană de Reconstrucţie şi Dezvoltare.
”Încă un proiect reușit pentru toată aria de operare Apă Canal 2000 SA! Cei peste 250 000 de utilizatori beneficiază de o comunicare mai rapidă și eficientă cu cetățenii! 0248/223237 este numărul de telefon dedicat platformei de Call Center, disponibil 24 de ore din 24”, a scris primarul Cristian Gentea pe pagina de Facebook.
Sursă foto: Facebook Cristian Gentea
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:
Atenție! Marți, 7 martie se oprește apa pe o stradă din Pitești!