Poșta Română anunță că, în parteneriat cu CEC Bank și Visa, a lansat un proiect de amploare pentru extinderea incluziunii financiare în România.
Începând de astăzi, 12 decembrie 2024, clienții Poștei Române pot achita facturile și alte taxe direct la domiciliu, folosind cardul bancar.
Proiectul vizează digitalizarea serviciilor oferite de Poșta Română, prin implementarea aplicației Visa Tap to Phone pe 7.000 de terminale mobile smart PDA utilizate de poștași. Aceste dispozitive transformă smartphone-urile sau PDA-urile într-un terminal POS, permițând procesarea rapidă și eficientă a plăților. Poștașii vor colecta plăți pentru utilități, taxe poștale și alte servicii, iar clienții vor primi pe loc bon fiscal, grație imprimantelor mobile integrate.
Prin parteneriatul încheiat cu Visa și CEC Bank, românii își vor putea plăti facturile venite prin poștaș direct la acesta. Cu ajutorul celor 7000 de pda-uri achiziționate de către Poșta Română reușim să ajungem mai aproape de nevoile clienților noștri, transformând în mod real poștașul într-un ambasador al digitalizării. Facilitatea de a plăti utilitățile, diverse taxe și alte sume cu cardul direct la poștaș îi scutește pe clienți de un drum la oficiul poștal și va simplifica foarte mult relația cu Poșta, chiar și în zonele mai puțin dezvoltate. În același timp, este un nou pas pe care îl facem spre digitalizarea completă a României și incluziunea financiară a locuitorilor și din cele mai îndepărtate și izolate regiuni”, a declarat Valentin Ștefan, directorul general al Companiei Naționale „Poșta Română”.
Acest proiect răspunde nevoilor clienților din zonele rurale și urbane, unde infrastructura pentru plăți digitale a fost limitată. Soluția a fost testată cu succes înainte de implementare și este acum disponibilă la nivel național.
Implementarea aplicației Visa Tap to Phone de către Poșta Română la nivelul rețelei de factori poștali din întreaga țară înseamnă mai mult decât a le oferi clienților o opțiune de plată care le permite să economisească timp și să își gestioneze mai eficient tranzacțiile. Este un pas semnificativ către îmbunătățirea incluziunii financiare și digitalizării plăților în toate zonele României, una dintre prioritățile noastre.
Acoperirea și fiabilitatea rețelei Visa ne permit să oferim soluții de plată inovatoare care transformă modul în care oamenii plătesc și sunt plătiți. Prin accesul la servicii financiare moderne, clienții Poștei Române au posibilitatea de a participa la economia digitală, bucurându-se totodată de avantajele plăților electronice: rapiditate, confort și siguranță”, a declarat Elena Ungureanu, Country Manager Visa în România.
De asemenea, Bogdan Neacșu, președintele CEC Bank, a adăugat:
„Atât CEC Bank cât și Compania Națională ,,Poșta Română” sunt două branduri românești de tradiție, cu o acoperire teritorială semnificativă la nivelul întregii țări. Parteneriatul demarat împreuna cu Visa și Poșta Română este parte a unui proces firesc, prin care CEC Bank, în linie cu strategia anunțată, contribuie la creșterea gradului de digitalizare a companiilor în România. Totodată, în vederea creșterii gradului de incluziune și educație financiară, CEC Bank, prin rolul social pe care și l-a asumat, și-a menținut amprenta teritorială pe tot cuprinsul României, inclusiv în zonele rurale.”
Prin acest proiect, Poșta Română devine un „ambasador al digitalizării”, facilitând accesul la plăți digitale în toate colțurile țării. Cetățenii beneficiază de economie de timp, siguranță sporită și o alternativă comodă la plata tradițională cu numerar.
Clienții pot utiliza noul sistem pentru a achita diverse facturi direct la poștaș, fără a mai fi nevoie să aștepte la ghișeu sau să se deplaseze la bancomat.
Foto: Poșta Română
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro
Controale ANSVSA în industria alimentară! Au fost date amenzi de peste 1,2 milioane de lei