Anunț de interes!
Reprezentanții Enel anunță că atât magazinele lor din Pitești cât și cele din Craiova și Slatina, vor fi închise joi,1 Iunie și luni, 5 iunie 2023 iar magazinul din Alexandria nu va avea program în intervalul 1 – 5 iunie.
În ceea ce privește serviciul de call center, acesta va funcționa conform programului normal în data de 2 iunie, iar în celelalte zile din intervalul menționat va fi disponibil numai pentru informații în sistem automat precum transmiterea indexului, detalii despre factură și sold.
Enel mai precizează că în celelalte zile, magazinele vor funcţiona după programul obişnuit.
Compania reamintește faptul că cea mai mare parte a operațiunilor pot fi realizate prin canale digitale și nu necesită deplasarea în magazinele Enel.
În acest context se recomandă să se folosească în continuare opțiunile digitale de comunicare, de primire și de plată a facturii, precum și contractarea online.
Aceștia au la dispoziție două variante simple pentru a primi factura electronică, imediat ce a fost emisă: pe mail sau prin sms, sau pot opta pentru descărcarea copiei facturii de aici.
Indexul poate fi trimis pentru electricitatea consumată, accesând secțiunea Index din cadrul aplicației MyEnel sau pot suna (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură) numărul de telefon gratuit 0800.07.08.09 sau numărul cu tarif normal 021.9977.
În ceea ce privește indexul pentru consumul de gaz, clienții pot suna la numărul gratuit 0800.07.07.01, tasta 1, sau la numărul cu tarif normal 021.9977, în cazul în care distribuitorul lor este Delgaz Grid, Distrigaz Sud Rețele, Gaz Est, Gazmir, Premier Energy sau Progaz P&D (în perioada menționată pe pagina a treia a facturii). Totodată indexul pentru consumul de gaze naturale poate fi transmis și prin aplicația My Enel, dacă distribuitorul este una dintre cele șase companii menționate mai sus.
Pentru a intra în contact cu un consultant Enel, clienții pot utiliza următoarele numere de telefon: 021.9977 (cu tarif normal, apelabil din România) sau 0040.372.436.436 (număr apelabil din străinătate), în timpul programului, respectiv L-V: 8:00 – 20:00; Sâmbătă: 8:00 – 13:00. La aceste numere pot fi aflate informații despre facturi și sold, despre contract, pot fi activate servicii precum factura electronică și altele”, anunță Enel.
Aceștia pot alege de asemenea să utilizeze aplicația MyEnel, care poate fi activată cu ușurință fie online, pe my.enel.ro, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store, Google Play sau Huawei AppGallery. Prin intermediul acesteia, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată. De asemenea, în aplicație sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.
Foto: Enel
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro: