Registrul Auto Român (RAR) introduce un nou instrument digital pentru a facilita interacțiunea utilizatorilor cu informațiile tehnice: Chatbotul RAReș. Disponibil 24/7 pe site-ul RAR, acesta oferă răspunsuri rapide la întrebările frecvente, cum ar fi programările la inspecția tehnică sau procedurile de obținere a documentelor auto. Cu abilitatea de a învăța din fiecare conversație, RAReș devine din ce în ce mai precis și prietenos, oferind utilizatorilor o experiență simplificată și accesibilă, indiferent de dispozitivul folosit, arată cei de la RAR în comunicatul remis presei.
Astfel, dacă vreți să verificați rapid când expiră inspecția tehnică periodică a mașinii, să știi cum trebuie să procedați dacă ați pierdut cartea de identitate a vehiculului sau cum să obții o programare într-o reprezentanță, de acum puteți apela și la RAReș, noul ”coleg virtual” care a fost creat pentru a răspunde întrebărilor 24 de ore din 24 pe site-ul Registrului Auto Român (www.rarom.ro). Chatbotul RAReș a fost proiectat să devină din ce în ce mai bun, dar și prietenos, pentru că are capacitatea de a procesa volume mari de informații și de a înțelege limbajul natural uman. Pe măsură ce va interacționa cu utilizatorii, RARes va învăța continuu din aceste schimburi de informații și va fi mai performant și mai precis în furnizarea de răspunsuri și soluții personalizate.
Sursă foto: RAR
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:
ARGEȘ. Lucrări la infrastructura rutieră programate în perioada 30 septembrie – 4 octombrie