Vești bune de pe șantierul Secțiunii 3 a Autostrăzii Sibiu–Pitești. DRDP Craiova anunță că lucrările pe lotul Cornetu–Tigveni avansează susținut, iar România se pregătește să aibă, pentru prima dată, un tunel de autostradă realizat cu tehnologia Tunnel Boring Machine (T.B.M.).
În prezent, pe șantier sunt mobilizați peste 900 de muncitori și aproximativ 200 de utilaje și echipamente.
Potrivit DRDP Craiova, la portalul Pitești se realizează testele pentru ancorajele de probă, urmând să înceapă lucrările de excavație și montajul celor peste 170 ancoraje necesare. În paralel, se montează fabrica de segmente prefabricate pentru galeriile tunelului, un pas decisiv pentru demararea forării propriu-zise.
Activitate intensă are loc și în cele două organizări de șantier de la Cepari și Racovița, unde se execută grinzile de beton pentru lucrările de artă. În fiecare dintre aceste organizări, antreprenorul – compania Webuild – a instalat stații de betoane.
Este important de menționat că peste 37% din Secțiunea 3 este alcătuită din structuri.
Sursă foto: captură video DRDP Craiova
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro: