SEdC Mioveni – Acte necesare actualizării datelor din contract

de | 30.07.2024 13:15 | Administrație, Mioveni

Informații de interes!
Servicii Edilitare pentru Comunitate Mioveni transmite clienților că în cazul în care elementele lor de identificare sau datele de identificare a imobilului consemnate în contract s-au schimbat, aceștia sunt rugați să se prezinte la sediul societății din strada Carol Davila, nr. 4, Mioveni, de luni până vineri, între orele 08.00 – 16.00, în vederea actualizării acestora.
Iată care sunt actele necesare actualizării datelor din contract:
  • Act de proprietate (original și copie)
  • Act de identitate (original și copie)
Informații suplimentare privind această procedură se pot afla contactând Biroul Contractare la email: contractare@sedc-mioveni.ro sau la numărul de telefon: 0348.445.855, interior 3.
Important! Actualizarea datelor din contract poate fi solicitată doar de către titular.

Foto: Facebook Servicii Edilitare pentru Comunitate Mioveni

 

CItiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:
<span style="color: #333333;font-size: 14pt">Articol scris de </span><a href="https://anchetaonline.ro/autor/dana-andrei/" target="_self">Dana Andrei</a>

Articol scris de Dana Andrei

Editor și autor de content media, cu experiență în presa online, PR și în promovare social media. Absolvent al Facultății de Jurnalism și Comunicare.

Articole asemănătoare:

Citește articolele pe același subiecte: Argeș | Mioveni | Servicii Edilitare Pentru Comunitate Mioveni