Informații utile!
Servicii Edilitare pentru Comunitate Mioveni transmite faptul că pentru încheierea contractului de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și canalizare, clientul trebuie să depună la sediul din str. Carol Davila, nr. 4, oraș Mioveni, jud. Argeș – parter, Departament Contractare Clienți o serie de documente, în funcție de categoria din care face parte.
Iată care sunt aceste documente:
𝗣𝗘𝗥𝗦𝗢𝗔𝗡𝗘 𝗙𝗜𝗭𝗜𝗖𝗘 – 𝗟𝗢𝗖𝗔𝗧𝗔𝗥𝗜 𝗕𝗟𝗢𝗖
- Copie act identitate proprietar;
- Copie act vânzare-cumpărare, donație, clauză întreținere, moștenire, nudă proprietate;
- Adeverință eliberată de administrator cu soldul la zi al locatarului în cauză;
- Procură/ certificat de căsătorie/ sentință divorț / partaj;
- Copie act identitate solicitant – altul decât proprietarul.
* În funcție de particularitățile fiecărui caz, pot fi solicitate și alte documente.
𝗣𝗘𝗥𝗦𝗢𝗔𝗡𝗘 𝗙𝗜𝗭𝗜𝗖𝗘 – 𝗹𝗼𝗰. 𝗹𝗶𝗺𝗶𝘁𝗿𝗼𝗳𝗲
- Copie act identitate proprietar;
- Copie act identitate solicitant – altul decât proprietarul;
- Copie contract proprietate vânzare-cumpărare/ titlu de proprietate/ act moștenitor;
- Adevenrință rol;
- Împuternicire și act de identitate împuternicit/ procură/ declarație notarială/ împuternicire sub semnătură privată;
- Garanție de constituire.
* Pentru noii abonați se impune prezentarea ACORDULUI de construcție branșament apă și racord canalizare, după caz.
𝗣𝗘𝗥𝗦𝗢𝗔𝗡𝗘 𝗝𝗨𝗥𝗜𝗗𝗜𝗖𝗘
- Copie act identitate asociat unic / asociat / împuternicit/ administrator;
- Împuternicire/ procură;
- Copie certificat unic de înregistrare;
- Copie certificat constatator;
- Copie act de pproprietate/ închiriere/ comodat/ cesiune;
- Împuternicire.
În funcție de particularitățile fiecărui caz, pot fi solicitate și alte documente, anunță reprezentanții SEdC Mioveni.
Detalii suplimentare privind această procedură puteți afla contactând Biroul Contractare la email: contractare@sedc-mioveni.ro sau la telefon: 0348.445.855, interior 3.
Foto: Facebook Servicii Edilitare pentru Comunitate Mioveni
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro: