- Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare nu vor avea program de lucru cu publicul în perioada 22 aprilie – 26 aprilie, inclusiv, reluându-și activitatea în data de 27 aprilie 2022, anunță operatorul național.
- Legislația în vigoare în domeniul muncii reglementează zilele de 22 și 25 aprilie 2022 ca zile libere la nivel național. Pentru ziua de 26 aprilie 2022, a treia zi de Paște, se va acorda zi liberă plătită, conform CCM.
Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare
Conform reglementărilor în vigoare și CCM, Centrele de Relații cu Clienții CEZ își întrerup activitatea în zilele de 22, 25 și 26 aprilie 2022.
Începând cu data de 27 aprilie, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 – 16:30, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din localitățile Alexandria, Băilești, Câmpulung, Caracal, Craiova, Drăgășani, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Roșiorii de Vede, Slatina, Târgu Jiu, Videle, Iași (09:00 – 17:00) și Timișoara (09:00 – 17:00).
În tot acest timp specialiștii CEZ Vânzare rămân la dispoziția clienților pe canalele de comunicare cunoscute:
- Chatul cu un consultant CEZ Vânzare – chatul online, implementat de furnizor pe website-ul https://www.cezinfo.ro/este disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00.
- Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi se găsesc aici.
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric).
- Alte canale de comunicare:
- Completarea formularului de contact accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari2-form
- Numărul de fax: 0248 524 834
- Prin corespondenţă scrisă la adresa: Strada Depozitelor, nr. 2, Târgu Jiu, județul Gorj.
Pentru a evita timpul de așteptare, echipa CEZ Vânzare recomandă clienților săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Clienții, accesând secțiunea dedicată https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/
Cum se efectuează o programare la CEZ?
- Accesați pagina https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/
- Completați numele, prenumele, adresa de mail;
- Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Clienții în care doriți să ajungeți precum și demersul pentru care efectuați vizita;
- Alegeți data și intervalul orar pentru programare;
- Înregistrați programarea.
Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia nu vor avea program de lucru cu publicul în perioada 22-26 aprilie, inclusiv, reluându-și activitatea în data de 27 aprilie 2022, anunță – de asemenea – Distribuție Oltenia
Legislația în vigoare în domeniul muncii reglementează zilele de 22 și 25 aprilie 2022 ca zile libere la nivel național. Pentru ziua de 26 aprilie, a treia zi de Paște, se va acorda zi liberă plătită, conform CCM.
Astfel, Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia își întrerup activitatea în zilele de 22, 25 și 26 aprilie 2022.
Revenirea la programul normal de funcționare va avea loc în data de 27 aprilie 2022, începând cu ora 08:30, în cazul Centrelor de Relații cu Utilizatorii din localitățile: Alexandria, Câmpulung, Craiova, Drăgășani, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Roșiorii de Vede, Slatina, Târgu Jiu, Caracal.
Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia din localitățile Băilești și Videle își vor relua activitatea conform programului de mai jos:
Oraş | Dată | Interval orar |
Băileşti | Miercuri, 27 aprilie | 09:00 – 14:30 |
Videle | Vineri, 29 aprilie | |
Curtea de Argeș | Luni, 2 mai |
Pentru un plus de confort și siguranță, operatorul de distribuție încurajează utilizatorii să apeleze la canalele de comunicare online pentru soluționarea solicitărilor chiar din confortul de acasă:
- canale dedicate racordării: trimiterea solicitărilor la adresa de email relatiiclienti@distributieoltenia.ro. De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat în secțiunile dedicate https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;
- apelarea Info Tel, la numărul unic 0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop și numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – cu tarif normal în rețeaua națională, la care, în afară de semnalarea eventualelor deficiențe, se pot obține informații comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08:30 – 16:00);
- prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informații și solicitări privind activitatea de distribuție a energiei electrice;
- prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form
- detalii despre zonele în care întreruperea alimentării cu energie electrică este necesară în vederea executării lucrărilor pentru prevenire și corectare avarii în rețea de către operatorul de distribuție, pot fi obținute prin accesarea website-ului oficial, distributieoltenia.ro, în secțiunea dedicată (https://www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html)
Mai jos, reamintim numerele de telefon suplimentare precum și canalele de comunicare alternative puse la dispoziție de Distribuție Oltenia:
- WhatsApp și voce:
Județ | Numere de telefon | |
Argeș | 0372 524 491/ 0372 524 310 | 0727 782 412 |
Dolj | 0372 524 255/ 0372 524 264 | 0727 782 418 |
Gorj | 0372 524 438/ 0372 524 147 | 0727 782 427 |
Mehedinți | 0372 524 335/ 0372 524 540 | 0727 782 430 |
Olt | 0372 524 371/ 0372 524 369 | 0727 782 417 |
Teleorman | 0372 524 213/ 0372 524 221 | 0727 782 441 |
Vâlcea | 0372 524 471/ 0372 524 480 | 0727 782 416 |
*numere de telefon cu tarif normal în rețeaua națională
Pentru a evita timpul de așteptare, echipa Distribuție Oltenia recomandă utilizatorilor săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Utilizatorii, accesând secțiunea dedicată – https://programari.distributieoltenia.ro/page/programare-online.html
Procesul este unul foarte simplu și necesită doar câteva minute. În schimb, utilizatorii vor ști exact la ce oră trebuie să se prezinte în Centrele de Relații cu Utilizatorii, evitând astfel timpul de așteptare.
Cum se efectuează o programare la Distributie Oltenia?
- Accesați pagina https://programari.distributieoltenia.ro/;
- Selectați județul în care locuiți;
- Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Utilizatorii în care doriți să ajungeți;
- Alegeți data și intervalul orar pentru programare, precum și demersul pentru care efectuați vizita (ridicare/depunere documente);
- Completați datele de contact și înregistrați programarea.
În tot acest timp, echipele operative Distribuție Oltenia, destinate intervențiilor în rețelele electrice, rămân mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:
Curent oprit în Săptămâna Mare! Vezi ce localități din Argeș sunt afectate