Valentin Ștefan, directorul general al Companiei Naționale „Poșta Română” a oferit astăzi detalii suplimentare despre modalitatea în care vor fi distribuite deciziile de recalculare a pensiilor. Potrivit informațiilor transmise, dacă beneficiarii nu vor fi găsiți acasă de poștași, aceștia din urmă vor reveni. Dacă nici a doua oară nu va fi găsit acasă, pensionarul în cauză poate ridica decizia de la oficiul poștal la care este arondat.
Documentele vor fi distribuite începând cu data de 16 august, pe parcursul următoarelor două săptămâni, către toți cei 4,5 milioane de beneficiari. ”Vă reamintim că este extrem de important ca beneficiarii să fie prezenți la domiciliu și să prezinte factorului poștal un act valid de identitate. Conform legii, deciziile de recalculare nu pot fi înmânate unei alte persoane, indiferent de gradul de rudenie cu beneficiarul. Dacă acesta nu este la domiciliu până pe 30 august 2024, va putea să ridice ulterior documentul de la oficiul poștal la care este arondat.
Declarația completă a Directorului General al CN „Poșta Română” pentru reprezentanții mass-media poate fi urmărită aici”, au transmis cei de la Poșta Română în informarea publicată.
Foto descriptiv. Sursă foto: Facebook Compania Națională Poșta Română și screenshot FB Posta Romana
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro: