PROGRAMUL DE INCLUZIUNE ȘI DEMNITATE SOCIALĂ 2021-2027
Prioritate: P5.Reducerea disparităților dintre copiii la risc de sărăcie și/sau excluziune socială și ceilalți copii
Obiectiv specific: ESO4.11_Lărgirea accesului egal și în timp util la servicii de calitate, sustenabile și la prețuri accesibile, inclusiv servicii care promovează accesul la locuințe și îngrijire orientată către persoane, inclusiv asistență medicală Modernizarea sistemelor de protecție socială, inclusiv promovarea accesului la protecție socială, acordând o atenție deosebită copiilor și grupurilor defavorizate Îmbunătățirea accesibilității, inclusiv pentru persoanele cu dizabilități, precum și a eficacității și rezilienței sistemelor de sănătate și a serviciilor de îngrijire pe termen lung
Cod proiect: PIDS/395/PIDS_P5/OP4/ESO4.11/PIDS_A23/328791
Titlu proiect: @CASĂ ÎN MĂLURENI-Reintegrare și Sprijin pentru copiii vulnerabili din Județul Argeș
Nr.2021/03.03.2025
ANUNȚ
privind recrutarea și selecția de personal în afara organigramei,în cadrul proiectului
“@CASĂ-Reintegrare și Sprijin pentru copiii vulnerabili din Județul Argeș”
Comuna Mălureni,în calitate de Partener 2 în cadrul apelului de proiecte “@CASĂ-Reintegrare și Sprijin pentru copiii vulnerabili din Județul Argeș”, depus în cadrul apelului de proiecte PIDS/395/PIDS_P5/OP4/ESO4.11/PIDS_A23 – Servicii comunitare pentru copii și familii în vederea prevenirii separării și în vederea susținerii reintegrării în familie a copiilor proveniți din sistemul de protecție specială – Regiuni mai putin dezvoltate, scoate la concurs în vederea încadrării pe perioadă determinată, în condițiile Legii 53/2003-Codul muncii, cu modificările și completările ulterioare, precum și a Procedurii interne de recrutare a personalului angajat în afara organigramei, în cadrul unor proiecte cu finanțare europeană, următoarele posturi de natură contractuală:
- 1.Coordonator partener P2;
- Responsabil financiar P2;
- Lectori P2- 3 posturi;
- Expert asistenta juridica P2;
- Expert recuperare medicala P2;
- Expert cadru medical P2.
Perioada de angajare:perioada determinată.
Recrutarea va ține cont de respectarea legislației în vigoare privind recrutarea externă: Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, publicată în Monitorul Oficial nr. 492/2017, cu modificările și completările ulterioare(OUG nr.91/2017); Legea nr.79/2018 privind aprobarea OUG nr. 91/2017 pentru modificarea și completarea Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice; HG nr.325/2018 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea condițiilor de înființare a posturilor în afara organigramei, și a criteriilor de acordare a procentului de majorare salarială pentru activitatea prestată în proiecte finanțate din fonduri europene nerambursabile;
Hotărârea de guvern nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice .
Constitue un avantaj experiența dovedită în implementarea altor proiecte cu fonduri europene.
Orice candidat pentru posturile afișate mai sus trebuie să întrunească cumulativ următoarele condiții:
Condiții generale:
a)îndeplinește condițiile prevăzute de lege în vederea exercitării profesiei în România;
b)are vârsta de minim 18 ani împliniți;
c)are capacitate deplină de exercițiu;
d)are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează,
atestată de medicul de familie sau medicul de specialitate de medicina muncii;
e)îndeplinește condițiile prevăzute de lege pentru postul vacant;
- f) îndeplinește condițiile specifice pentru ocuparea postului vacant;
g)nu a fost condamnat pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității,contra statului sau contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciu, care împiedică făptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției vacante, pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiții specifice:
Nr. crt | Post vacant | Perioada | Conditii specifice |
1 | Coordonator partener | 84 ore/luna x 36 luni | ➢Studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent – 3 ani; ➢experiență generală în muncă de minim 3 ani; ➢ experiență în coordonare și/sau experiență în management și/sau implementare proiecte, și/sau administrare firme de minim 1 an; |
2 | Responsabil financiar | 84 ore/luna x 36 luni | ➢studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent – 3 ani; ➢ experiență generală în câmpul muncii de minim 3 ani; ➢ experiență în domeniul financiar și/sau în contabilitate și/sau în domeniul economic de minim 1an.
|
3 | Lectori | 84 ore/luna x 36 luni | ➢ studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent – 3 ani sau studii medii (liceul pedagogic); ➢ vechime generală în muncă de minim 3 ani; ➢ experiență în relaționarea cu diferite grupuri țintă și/sau experiență în comunicare și/sau experiență în monitorizare/implementare/lucrul cu grupul țintă, și/sau experiență în selecție personal și/sau grup țintă – minim 1 an. |
4 | Expert asistenta juridica | 42 ore/luna x 36 luni | ➢ Absolvent de studii universitare cu diplomă de licenţă în unul domeniul juridic; ➢ Experiență generală în muncă de minim 3 ani; ➢ Experiență în lucrul cu categorii defavorizate/experiență în oferirea de consultanță juridică/experiență în orice alte activități de natură juridică. |
5 | Expert recuperare medicala | 42 ore/luna x 18 luni | ➢ studii superioare/medii de specialitate licențiat în kinetoterapie minim3 ani; ➢ experiență generală în muncă de minim 3 ani; ➢ experiență specifică de minim 3 luni. |
6 | Expert cadru medical | 42 ore/luna x 18 luni | ➢ studii superioare/medii de natură medicală; ➢ experiență generală în muncă de minim 3 ani; ➢ experiență specifică minim 3 luni. |
Candidații vor depune obligatoriu următoarele documente:
a)Cerere de înscriere în procesul de recrutare și selecție(Anexa 1);
b)Cv format european, datat si semnat pe fiecare pagină, în care să se menționeze proiectul și postul vizat de candidat;
c)Copie conform cu originalul a actului de identitate sau a oricărui alt document care atestă identitatea,potrivit legii (originalele sunt necesare pentru certificare);
d)copii certificate pentru conformitate ale actelor de studii(certificarea se va face prin confruntarea cu originalul documentelor de membrii comisiei);
e)adeverințe,diplome,certificate conforme cu originalul care atestă efectuarea unor specializări(originalele sunt necesare pentru certificare);
f)documente justificative care atestă vechimea în muncă și/sau în specializarea studiilor,respectiv care să ateste experiența profesională specifică pentru ocuparea postului(ex.adeverințe privind vechimea în muncă și în specialitatea tudiilor,contracte de muncă,fișe post,recomandări,etc),copii conform cu originalul(originalele sunt necesare pentru certificare);
g)Cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere(Anexa2),că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează, cazierul juduciar se va prezenta obligatoriu, de către candidatul declarat câștigător în termen de 10 zile lucrătoare de la data procesului de recrutare și selecție;
h)Adeverință medicală sau o declarație pe propria răspundere(Anexa3),care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni ,anterior derulării procedurii de recrutare și selecție, eliberată de către medicul de familie al candidatului, medicul de mecina muncii sau de către unitatea sanitară abilitată;
i)Declarație de disponibilitate privind timpul alocat (Anexa1).
Lipsa documentelor, neconcordanța între documentele din dosar și documentele în original solicitate candidaților, depunerea acestora la altă adresă, decât cea indicată în anunț sau după termenul limită precizat în anunț, atrag respingerea dosarului candidatului.
Recrutarea și selecția se face pe baza CV-ului Europass depus de candidați și a probei de interviu. Criteriile de selecție au, de regulă, la baza îndeplinirea de către candidați a criteriilor și standardelor stabilite in conformitate cu pachetul de informații și cererea/contractul de finanțare și experiența și expertiza candidaților pentru îndeplinirea activităților propuse în Fișa postului.
Prima etapă a procesului de evaluare și selecție constă în verificarea eligibilității candidaturilor depuse, prin verificarea dosarelor candidaților și acordarea calificativului Admis/Respins, în conformitate cu rezultatul evaluării .
Pentru a fi declarat Admis, dosarul trebuie să fie complet, conținând toate documentele solicitate și să îndeplinească condițiile obligatorii din anunțul de recrutare și selecție.
Verificarea dosarelor depuse se realizează de către comisia de recrutare si selecție, iar eligibilitatea se constată prin acordarea calificativului Admis/Respins, conform Borderoului de consemnare a eligibilității.
Calificativul Admis oferă candidatului dreptul de a participa la următoarea etapa a procesului de evaluare și selecție, respective a interviului.
Lista rezultatelor aferente primei etape a procesului de evaluare și selecție, precum și programarea candidaților declarați admiși la etapa a doua a procesului de evaluare a candidaturii se vor afișa și publica în aceeași condiții ca și anunțul de recrutare și selecție, în termenul prevăzut în calendarul desfășurării procesului de recrutare și selecție.
Lipsa documentelor, neconcordanța între informațiile din dosar și documentele solicitate candidaților, depunerea acestora la altă adresă de către cea indicată în anunț sau după termenul limită precizat, atrag in mod automat excluderea/respingerea dosarului candidatului (prin acordarea automat calificativului Respins) și implicit neprogramarea acestora la următoarea etapa a procesului de recrutare și selecție.
Punctajul minim pentru a fi admis în această etapă este de 60 pct,iar puntajul maxim care poate fii obținut este de 100pct. Grila de recrutare și selecție prezintă criteriile pe baza cărora se vor acorda punctajele.
Etapa a doua- verificarea cunoștințelor și/sau a aptitudinilor se va realiza prin interviuri individuale.
Criteriile de evaluare pentru stabilirea planului de interviu sunt:abilitățile de comunicare,capacitatea de analiză și sinteză,abilitațile impuse prin fișa postului,motivația candidatului,comportamentul în situații de criză.În această etapă vor fii verificate și cunoștințele candidatului privind tematice de concurs.
Această etapă se va desfășura la sediul beneficiarului prin prezența fizică a candidatului,în fața comisiei de recrutare și selecție sau prin realizarea de transmisii live-video(dacă este posibil).
Rezultatele fiecărui interviu vor fii consemnate în cadrul Grilei de evaluare și selecție-interviu conform modelului prezentat în Procedura Internă de Selectie personal-modelul anexat.Fiecare membru al comisie poate adresa intrebari candidațului.Întrebările adresate candidatului, trebuie să fie în concordanță cu principiile enunțate mai sus,în sensul că nu se pot formula întrebări referitoare la opiniile politice,activitatea sindicală,religie,starea materială și originea socială sau care pot constitui discriminare, pe criterii de sex,vârstă și rasă.
Punctajul maxim posibil este de 100 pct pentru candidat, iar minimul admisibil este de 60 pct.
Grila de recrutare și selecție-interviu prezintă criteriile pe baza cărora se vor acorda punctajele.
Punctajul final obținut va fii media aritmetică a punctajelor acordate de membrii comisiei de recrutare și selecție.
Rezultatele comisiei de recrutare și selecție vor fii afișate la avizier și pe pagina web a instituției beneficiare în termen de maxim o zi lucrătoare , de la data de încheiere a sesiunii de interviuri/probei practice.
Etapa a doua, a procesului la Grila de recrutare și selecție și Grila de recrutare și selecție-interviu.
Se consideră admis candidatul , care a obținut cel mai mare punctaj dintre candidații care au candidat pe același post,cu condiția ca aceștia să obțină punctajul minim .
La punctaje egale are prioritate angajatul care a obținut cel mai mare punctaj la Grila de recrutare și selecție-interviu,iar dacă egalitatea se menține , candidații aflați în această situație, vor fii invitați la un nou interviu, în urma căruia se va desemna candidatul câștigător.
Eventualele contestații vor fii depuse în termen de 24 de ore de la publicarea rezultatelor procesului de recrutare și selecție,cu excepția cazului în care intervin zilele de repaus obligatorii(sâmbătă șinduminică),sărbătorile legale sau de libel legal-stabilite,situație în care termenul se prelungește până în prima zi lucrătoare ulterioare publicării.
Contestațiile vor fii soluționate de comisia de soluționare a contestațiilor.
Nota acordată după contestații rămâne definitivă.Hotărârile comisiei de soluționare a contestațiilor se consemnează într-un proces-verbal , semnat de președinte și membrii acesteia.Contestațiile vor soluționate în termen de 24 ore.
CALENDARUL DESFĂȘURĂRII PROCESULUI DE RECRUTARE ȘI SELECȚIE
ETAPA | DATA CALENDARISTICĂ/ INTERVAL | |
1 | Afișarea anunțului de recrutare și selecție pe site și la avizierul de la sediul primariei | 03.03.2024 |
2 | Depunere dosare candidați | 03.03.2025-07.03.2025 |
3 | Selecție preliminară dosare | 07.03.2025 |
4 | Evaluare documente pe baza criteriilor de punctaj | 07.03.2025 |
5 | Afișare rezultat pe baza dosarelor depuse de candidați | 10.03.2025 |
6 | Perioada derulare interviuri/probe practice (dacă este cazul) | 11.03.2025 |
7 | Afișare rezultate parțiale | 12.03.2025 |
8 | Depunere contestații la sediul Primărie | 13.03.2025 |
9 | Rezultatul procesului de soluționare a contestațiilor | 14.03.2025 |
10 | Afișarea rezultatelor finale după contestații la sediul Primăriei | 14.03.2025 |
Pentru acele posturi unde există doar un candidat, care este declarat admis,graficul de concurs se modifică prin eliminarea etapelor de depunere a contestațiilor,în vederea optimizării procesului de recrutare și selecție.
Dosarele candidaților se vor depune conform specificațiilor din anunț și vor fii înregistrate personal la secretariatul instituției:Primăria Mălureni,Comuna Mălureni,
Str. Principala, nr.127, județul Arges, DJ703I 127, cod postal 117445,Mail: primarie@malureni.cjarges.ro,Tel:048/765049, în perioada 03.03.2025-06.03.2025 pe site https://www.cjarges.ro/web/malureni.
Persoană de contact : Primar, Bucalie Florian, tel.contact: 0762200141
Reprezentant legal UAT Mălureni,
Primar, Bucălie Florian
Semnătura,