Societatea Apă Canal 2000 SA Pitești își propune să ofere utilizatorilor săi o experiență îmbunătățită printr-o serie de facilități menite să eficientizeze serviciile de alimentare cu apă și canalizare. Printre acestea se numără finanțarea branșamentelor de apă și racordurilor de canalizare din surse proprii, crearea unui cont online pentru gestionarea rapidă a facturilor și introducerea unui serviciu de Call Center disponibil nonstop pentru a răspunde nevoilor clienților. De asemenea, clienții pot beneficia de multiple opțiuni de plată a facturilor, notificări prin SMS și acces la informații esențiale prin intermediul site-ului oficial al societății.
Societatea Apă Canal 2000 SA Piteşti este preocupată de dezvoltarea și eficientizarea activităţii, cât şi de îmbunătăţirea relaţiei cu beneficiarii săi, sens în care a implementat programe și soluții care vin în sprijinul utilizatorilor serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare, potrivit comunicatului remis presei.
Astfel, societatea Apă Canal 2000 acordă utilizatorilor o serie de facilități, dintre care amintim:
- Finanțare execuție branșamente de apă și racorduri de canalizare din surse proprii, în limita fondului alocat în bugetul anual al societății
În cadrul acestui program, început în anul 2024 și continuat în acest an, pentru execuția branșamentelor de apă și a racordurilor de canalizare beneficiarii achită doar tarifele pentru întocmirea documentației tehnice (proiect și aviz) și taxele de conectare la rețele, execuția lucrărilor fiind finanțată de Apă Canal 2000.
- Posibilitate creare cont online pe site-ul societății www.apacanal2000.ro
Prin contul online, clienții beneficiază cu rapiditate și în condiții de maximă siguranță de informațiile aferente serviciilor de apă și de canalizare prestate, beneficiind de:
- primirea facturilor de utilități pe e-mail, imediat după ce acestea au fost emise;
- vizualizarea facturilor, a istoricului plăților și cunoașterea în orice moment a situației soldului;
- plata facturilor cu cardul, direct din contul online,
- transmiterea indexului autocitit;
- acces dintr-un singur cont la datele tuturor locațiilor.
- Comunicare prin intermediul serviciului de Call Center, la tel. 0248 223 237, disponibil nonstop
Pentru îmbunătăţirea comunicării cu clienţii săi și operativitate în rezolvarea problemelor, societatea Apă Canal 2000 SA a implementat serviciul de Call Center, care este funcţional din luna martie 2023.
Persoanele care sună la acest număr pot primi informaţii generale, de natură tehnică sau comercială (obţinere avize, execuție lucrări, contracte, facturi şi modalităţi de plată, tarife, lucrări programate şi avarii, etc.). În plus, din luna septembrie 2024 orice client al societății poate apela serviciul de Call Center pentru a afla informații despre valoarea facturilor neachitate, singura condiție fiind cunoașterea codului de client, în acest fel reducându-se timpul de așteptare și fiind prevenite eventualele inconveniente cauzate de neplata facturilor. De asemenea, o altă facilitate disponibilă din anul 2024 este notificarea prin SMS a clienților care înregistrează debite restante cu o vechime mai mare de 45 zile.
La rândul lor, cetăţenii au posibilitatea de a ne oferi informaţii, cum ar fi transmiterea indexului în urma autocitirii contorului, sau de a sesiza defecţiunile tehnice apărute în reţele sau alte disfuncţionalităţi ale serviciului.
- Canale multiple de plată a facturilor
Clienții au posibilitatea de a achita facturile direct din contul de servicii online, prin virament bancar, internet/mobile banking, debit direct, numerar sau cu cardul bancar.
Mai multe informații se găsesc pe site-ul societății, la secțiunea Clienți – Modalități de plată.
- Posibilitate comunicare electronică prin e-mail la adresa contact@apa-canal2000.ro
Societatea Apă Canal 2000 pune la dispoziţia clienților mai multe canale de comunicare, respectiv: depunere cereri și alte documente scrise la Ghișeul Unic sau prin e-mail, obținere informații prin Call Center și/sau contul de servicii online.
Pentru o comunicare rapidă și evitarea aglomerației la Ghișeul Unic, recomandăm clienţilor noștri să folosească poşta electronică, la adresa de e-mail menționată.
- Vizualizare program de citire contoare
Pe site-ul societății, la secțiunea Clienți – Programare citiri se găsesc informații despre programul lunar de citire a contoarelor de apă clasice (cu citire optică/vizuală) și a contoarelor cu citire radio (cu transmiterea datelor la distanță), în funcție de categoria de utilizatori și de localitate/ cartier/ zonă. În plus, pentru asociațiile de proprietari programul de citire este postat pe site-ul societății pentru tot anul în curs.
- Anunțare clienți prin SMS despre întreruperile în furnizarea apei
Începând din anul 2024, clienții care figurează în baza noastră de date cu telefon mobil sunt înștiințați prin SMS despre opririle de apă din zona de reședință, cauzate de efectuarea unor lucrări programate sau în urma unor avarii.
De asemenea, informațiile privind oprirea apei se găsesc postate pe site-ul societății, la secțiunile Lucrări programate sau Avarii.
Foto descriptiv.
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:
Țigări de contrabandă în loc de gaz! Captură de 270.000 de euro