Atenție! S.C. EDILUL CGA S.A. informează clienții rău-platnici că, începând cu 28 mai 2025, va realiza debranșări pentru datornici, urmând să rebranșeze numai după plata integrală a restanțelor, conform legislației în vigoare și contractului de abonament.
Având în vedere faptul că S.C. EDILUL CGA S.A. anunță în comunicatul remis presei că a epuizat toate modalitățile de recuperare a creanțelor pe cale amiabilă – somare repetată, negociere directă, eșalonarea datoriilor -, ”informăm toți consumatorii care înregistrează datorii la plata serviciilor oferite de societatea noastră că, începând cu data de 28 mai 2025, se va trece la debranșarea clienților rău-platinici, abonați casnici-asociații de locatari/ proprietari sau agenți economici”.
Potrivit sursei citate, debranșarea se va face din domeniul public, prin tăierea branșamentului de la rețeaua de alimentare cu apă, pentru a evita eventualele conflicte cu abonații care nu permit accesul la căminul de apometru, care este, de altfel, ultima componentă a rețelei publice și la care, prin Legea serviciului de alimentare cu apă nr. 241/2006, cu modificările și completările ulterioare, prin Regulamentul serviciului de alimentare cu apă și, nu în ultimul rând, prin Contractul de abonament, utilizatorul este obligat să asigure accesul operatorului.
”Rebranșarea la rețeaua publică de alimentare cu apă se va relua numai după achitarea integrală a debitului restant. Cheltuielile ocazionate de debranșarea/ rebranșarea la rețeaua publică vor fi suportate de către utilizator”, arată cei de la S.C. EDILUL CGA S.A.
Foto descriptiv. Sursă foto: unsplash.com
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro: