Inaugurarea, în urmă cu un an, a Argeş Mall a cam lăsat goale centrele comerciale de lângă Piteşti. Pentru a recupera din terenul pierdut, reprezentanţii acestora se văd nevoiţi să schimbe radical strategiile de marketing, prin aducerea de noi branduri, organizarea de evenimente pentru clienţi ori prin reconfigurarea spaţiilor comerciale. După Supernova, şi Piteşti Retail Park (pe care mulţi argeşeni îl cunosc mai degrabă sub denumirea Auchan Bradu) se reinventează, întâmpinându-şi clienţii cu o galerie comercială complet schimbată şi o zonă de food court prietenoasă şi cu branduri foarte apreciate de clienţi.
În ultimele zile, în noul food court au fost deschise unităţile KFC cu rețetele clasice de crispy, Mesopotamia cu preparatele sale delicioase, Tava cu de toate cu mâncare ca la mama acasă, iar curând este aşteptată inaugurarea Hesburger, care vine din Finlanda, cu un meniu fresh și savuros.
► KFC – investiţie de 600.000 euro şi 30 de noi locuri de muncă la Piteşti
Pentru KFC, restaurantul din Piteşti Retail Park, cu o suprafaţă de 120 mp, este al patrulea din zona municipiului Piteşti şi a fost realizat în urma unei investiţii de aproximativ 600.000 euro, generând 30 de locuri noi de muncă la nivel local. Potrivit anunţurilor de pe site-urile de recrutări, salariile pornesc de la 3.600 lei net pe lună, aici intrând şi tichetele de masă, precum şi bonusul de performanţă, care se acordă din a treia lună de colaborare, conform criteriilor de acordare.
Ne bucurăm să aducem încă un restaurant KFC în Piteşti şi să fim şi mai aproape de comunitatea locală. Ajungem deja la a patra unitate în oraş, ceea ce spune multe despre relaţia pe care am construit-o cu această comunitate şi reflectă, totodată, încrederea noastră în potenţialul zonei.”, a declarat Marian Gogu, director general KFC România.
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro: