Șefii RAR din teritoriu vă stau la dispoziție cu explicații și lămuriri

de | 12.12.2022 14:08 | Administrație, După subiect, Știri

Registrul Auto Român (RAR) îndeamnă beneficiarii să apeleze imediat la șeful reprezentanței unde au fost cu vehiculul, dacă aveți orice nemulțumire. Este mai eficient ca problema să se rezolve pe loc, ”la cald”, atât timp cât mașina este acolo și datele sunt proaspete, explică aceștia în comunicatul de presă transmis.

În acest fel, spun cei de la RAR, dacă este vorba despre o eroare de orice natură, intervenția instant este mai eficientă decât revenirea ulterioară. Totodată, potrivit sursei citate, cei de la RAR sunt preocupați să se asigure că vizita ”dumneavoastră la oricare dintre reprezentanțele RAR va beneficia de prestații la cele mai înalte standarde profesionale”.  Aceștia se arată interesați să știe că oamenii sunt tratați cu respect de angajații RAR, ”într-o stare de normalitate relațională reciprocă”. Pentru că, spun ei, înțeleg ”problemele pe care le întâmpinați în diferite situații legate de interacțiunea cu reprezentanții RAR”, în special în cazurile de interpretare subiectivă a unor prescripții de natură legislativă, tehnică sau administrativă.

”Exista situații în care inginerii de pe linie nu va pot oferi toate explicațiile necesare de care aveți nevoie astfel încât să plecați de la RAR în deplină cunoștință a unei situații excepționale sau neprevăzute. Motiv pentru care venim în întâmpinarea dvs. cu o modalitate eficientă de a salva timp și nervi! Șeful de reprezentanță are obligația să verifice tot ce vă nemulțumește și să intervină dacă este cazul, astfel încât să evitați risipa de timp prin a trimite petiții sau reclamații retroactiv. La acestea din urmă vă rugăm să apelați numai dacă rezoluția șefului de reprezentanță nu a fost de natură să clarifice aspectele cu privire la care ați avut întrebări. Comunicarea reciprocă și proactivă este soluția pentru ca gradul dumneavoastră de satisfacție în urma interacțiunii cu RAR să fie la nivelul așteptat de ambele părți. Șefii de reprezentanțe sunt la dispoziția dumneavoastră în timpul programului de lucru. De asemenea, pe site-ul RAR, www.rarom.ro, la rubrica „Șefi Reprezentanțe”, găsiți datele de contact ale fiecăruia dintre ei”, arată cei de la RAR în comunicatul transmis.

La reprezentantă RAR din Argeș puteți suna la numărul de telefon: 0248.615.393 sau 0248.615.396.

Sursă foto: RAR.

Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:

La Mioveni au fost montate semne noi de circulație

<span style="color: #333333;font-size: 14pt">Articol scris de </span><a href="https://anchetaonline.ro/autor/ana-vlad/" target="_self">Ana Vlad</a>

Articol scris de Ana Vlad

Articole asemănătoare:

Citește articolele pe același subiecte: Registrul Auto Român