Anunț important! Unde se fac acordurile pentru execuția branșamentului

de | 13.04.2023 15:33 | Știri, Administrație, Pitești

Administrația locală din Pitești anunță cetățenii că acordurile pentru execuția branșamentului/racordului la rețele tehnico-edilitare de pe raza municipiului vor mai fi eliberate de către Administrația Domeniului Public Pitești, prin Serviciul Tehnic și Problematica Mediului. Important de precizat este și fătul că documentele se pot obține și online.

Astfel, potrivit informării publicate pe pagina de Facebook a administrației locale, din data de 18 aprilie 2023, acordurile pentru execuția branșamentului/racordului la rețele tehnico-edilitare de pe raza municipiului Pitești nu vor mai fi eliberate de către Direcția Arhitect Șef, din cadrul Primăriei Pitești, ci de Administrația Domeniului Public Pitești, prin Serviciul Tehnic și Problematica Mediului, conform HCL Nr.162/28.03.2023.

Pentru obținerea documentelor online, accesați site-ul adp-pitesti.ro, secțiunea ”Servicii online” – ”Documente obținere acord execuție branșament/racord”. După completarea anexelor 1 și 2 și a acordului privind prelucrarea datelor cu caracter personal, se atașează documentele solicitate și împreună se transmit pe adresa de e-mail: domeniupublicpitesti@yahoo.com sau se depun la sediul ADP Pitești, strada Obor, nr.3. Relații suplimentare pot fi obținute la numărul de telefon: 0248 223 526, interior 124.

Foto descriptiv.

Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:

Pitești. Programul autobuzelor în perioada sărbătorilor pascale

<span style="color: #333333;font-size: 14pt">Articol scris de </span><a href="https://anchetaonline.ro/autor/ana-vlad/" target="_self">Ana Vlad</a>

Articol scris de Ana Vlad

Articole asemănătoare:

Citește articolele pe același subiecte: Primăria Municipiului Pitești