Administrația locală din Pitești anunță că cetățenii au la îndemână mai multe căi de comunicare prin care să transmită sesizările sau problemele cu care se confruntă. Totodată, administrația admite că implicarea activă a cetățenilor este esențială în realizarea unei comunități puternice.
Primăria Municipiului Pitești reamintește că cetățenii au la dispoziție mai multe modalități oficiale prin care pot transmite problemele și sugestiile, astfel încât ”să putem lucra împreună în vederea soluționării lor.
Vrem să vă reamintim că grupurile private de Facebook nu reprezintă o modalitate oficială de a lua legătura cu Primăria Pitești. Pentru a primi un răspuns oficial și pentru a ne asigura că solicitările dumneavoastră sunt tratate corespunzător, vă rugăm să utilizați platformele și canalele noastre oficiale”.
Aplicația SmartCity Pitești – o platformă inovatoare disponibilă pe iOS și Android, care vă permite să comunicați rapid și eficient problemele din comunitate și să urmăriți progresul rezolvării lor.
Adresa de e-mail: primaria@primariapitesti.ro – la doar un click distanță, puteți trimite întrebări, probleme sau sugestii către administrația locală. Echipa vă va răspunde prompt și va acționa pentru a rezolva situațiile semnalate.
”Paginile oficiale de social media – vă invităm să ne urmăriți pe Facebook și Instagram, unde veți putea interacționa direct cu noi și veți putea împărtăși gândurile, preocupările și ideile voastre. Suntem bucuroși să vă răspundem și să colaborăm pentru a face Piteștiul și mai frumos.
Primăria Municipiului Pitești este dedicată îmbunătățirii calității vieții locuitorilor săi și vă încurajează să utilizați canalele oficiale menționate mai sus pentru a vă face auzită vocea și pentru a contribui la dezvoltarea comunității”, transmite administrația locală pe pagina de Facebook.
Sursă foto: Facebook Primăria Municipiului Pitești.
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:
CNAS. Consultațiile medicale și rețetele electronice pot fi acordate în continuare la distanță