Atenție! Avertisment de la Kaufland pentru clienți

de | 06.06.2022 07:40 | Știri, După locație, După subiect, Lifestyle, Național

Avertisment de la Kaufland România pentru clienții săi, după ce în mediul online au apărut oferte false în numele companiei. Este vorba de o așa zisă campanie, potrivit căreia supermarketul ar oferi cadouri oamenilor.

„Kaufland celebrează cea de-a 54-a aniversare de cadouri limitate la tombolă!”, aceasta este oferta falsă cu care clienții au fost induși în eroare. Potrivit companiei, numele și logo-ul Kaufland au fost utilizate fraudulos pentru a păcăli oamenii să răspundă la un chestionar format din 4 întrebări despre supermarket. Clienților li se promitea că la finalul chestionarului vor primi un card cadou în valoare de 2.000 de lei.

Odată accesat link-ul respectiv, utilizatorii sunt redirecționați către adrese de internet precum mugualty.top/kaufland-de, silencetribute.top/kaufland-de, luncheonlimp.top/kaufland-de, telleringral.top/kaufland-de, falsehorfume.top/kaufland-de și ministerialseduce.top/kaufland-de, care nu aparțin companiei.

Kaufland recomandă clienților să nu acceseze astfel de link-uri.

Kaufland România respinge categoric asemenea modalități de promovare. Totodată, Kaufland ia toate măsurile necesare pentru a împiedica răspândirea acestei tentative de fraudă.

Compania recomandă clienților care vor să vadă ofertele Kaufland sau să se înscrie la concursuri oficiale derulate de organizație să acceseze doar link-urile publicate pe website-ul www.kaufland.ro sau pe canalele oficiale de social media www.facebook.com/kaufland.romania, www.instagram.com/kauflandromania”, a transmis compania.

Sursa foto: Business Magazin

Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:

Ministrul vrea un BAC complet diferit! Aflați cum se dă BAC-ul în alte ţări!

<span style="color: #333333;font-size: 14pt">Articol scris de </span><a href="https://anchetaonline.ro/autor/ana-maria-tomescu/" target="_self">Ana Maria Tomescu</a>

Articol scris de Ana Maria Tomescu

Editor și autor de content media, cu 6 ani de experiență în presa online, autor a peste 5000 de titluri, specialist PR și social media. Absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, cu master în Științele Comunicării.

Articole asemănătoare:

Citește articolele pe același subiecte: Kaufland