Blocaj la Raiffeisen! Clienții privați și 100.000 de firme nu au putut folosi cardurile sau aplicațiile!

de | 14.04.2022 16:36 | Știri, Economic, Național

Blocaj în prima parte a zilei de azi pentru clienții, persoane fizice și juridice, ale Raiffeisen Bank România.

Aceștia nu au putut accesa banocmatele sau nu și-au putut folosi cardurile. De asemenea, peste 100.000 de firme ale căror conturi sunt gestionate de banca respectivă nu au avut acces la aplicațiile online sau de mobile banking.

Pagina Raiffeisen – asaltată de mesajele clienților nelămuriți

Buna ziua vreau să vă întreb am vrut să plătesc rata și numi da voie de ce.

De ce nu se afișează conturile în aplicație? Mulțumesc!

Buna ziua in cat timp veti remedia problemele ?

Raiffeisen Bank când redevine funcțională aplicația?

Raiffeisen, remediati problema astazi?? Multumim pentru surpriza din aceasta dimineata🤬🤬!

Raiffeisen Bank ca nu merge aplicatia, aia e. Dar ca nu merge sa scoti bani din bancomat sau sa platesti cu cardul aia nu mai e – presupun ca din cauza ca nu se vad conturile. Dar asteptam deja sa gasesc mesaj pe pagina voastra, nu sa comentez la o postare de acum 2 zile!

Raiffeisen Bank partea si mai proasta, e ca IVR-ul vostru spune ca sunt afectatibdoar clientii persoane juridice. Daca era mesajul ala realist, nu mai stateam aiurea jumatate de ora sa pot sa vorbesc cu un consultant. Jenant.

S-a remediat situatia???

Nu este functional https://www.raiffeisenonline.ro/ . A trecut de mult ora 10.30! Operatorii call center „se ocupa” si ei de situatie, avand in vedere ca sunt „prea ocupati” sa raspunda???

Acestea sunt doar câteva dintre mesajele pe care clienții băncii le-au postat agitați, în prima parte a zilei, pe pagina de social media a Raiffeisen Bank. Standrad, li s-a oferit următorul răspuns:

Partea neplacuta este ca inregistram un incident care are impact asupra aplicatiei new Smart Mobile, a tranzactiilor cu cardul si a depunerilor la MFM. Partea buna este ca avem colegi care se ocupa chiar acum de remedierea situatiei in cel mai scurt timp! Multumim pentru intelegere!

Ulterior, compnenta care afecta persoanele juridice a devenit funcțională, iar reprezentanții băncii au declarat pentru reporterii de la  Economica, că doar că bancomatele și cardurile au mai avut probleme până la ora 12:00.


Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:

 

 

<span style="color: #333333;font-size: 14pt">Articol scris de </span><a href="https://anchetaonline.ro/autor/luana-alexandra-popescu/" target="_self">Luana Alexandra Popescu</a>

Articol scris de Luana Alexandra Popescu

Editor și autor de content media online, specializat în relații publice și jurnalism. Absolvent al Facultății de Jurnalism, cu master în Comunicare Audio Video SNSPA.

Articole asemănătoare:

Citește articolele pe același subiecte: Rusia

Ultimele articole