Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a venit ieri cu un anunț important: destinația turistică România va fi promovată, timp de o lună, pe postul de televiziune BBC! Anunțul a fost făcut vineri de către secretarul de stat Lucian Ioan Rus, în cadrul unei conferințe de presă. Campania, demarată de MEAT, este realizată în colaborare cu producătorul și realizatorul Charlie Ottley, prezent și el la eveniment.
Mai exact, MEAT și-a unit forțele cu Charlie Ottley, cunoscut pentru documentarele sale despre România, precum ”Wild Carpathia” și ”Flavours of Romania”, pentru a crea o serie de videoclipuri care să prezinte frumusețea și diversitatea țării noastre. ”Totodată, alegerea lui Charlie Ottley pentru realizarea seriei de clipuri a venit ca firească, prin munca sa realizatorul demonstrând o cunoaștere profundă a țării noastre, fiind un ambasador al frumuseților României peste granițe”, arată cei de la MEAT în comunicatul publicat. De altfel, vă reamintim că jurnalistul britanic Charlie Ottley a filmat în primăvara anului 2017, pentru seria de documentare Flavours of Romania, în comuna Corbi.
Astfel, MEAT anunță că au fost realizate 8 clipuri de prezentare:
- 4 videoclipuri cu o durată de 1 minut, care surprind România în toată splendoarea ei, în fiecare anotimp, de la peisajele înghețate ale iernii la culorile vii ale primăverii,
- și alte 4 videoclipuri, de 30 de secunde fiecare, care evidențiază 4 forme de turism specifice României: cultural, ecoturistic, city break și natură, cu rolul de a sublinia diversitatea ofertei turistice a țării noastre.
Videoclipurile vor fi difuzate în cadrul emisiunilor BBC, pe întreaga durată a zilei, timp de o lună, începând cu data de 15 octombrie. MEAT va beneficia de 80 de difuzări, respectiv 30 de difuzări ale spoturilor cu o durată de 1 minut și 50 de difuzări ale spoturilor cu o durată de 30 de secunde.
Sursă foto: Facebook MEAT.
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:
Tragerile speciale ale toamnei. Loteria a suplimentat fondul de câștiguri