- DTO angajează șoferi autocamion, cu experiență, pentru transport internațional de mărfuri și transport de vehicule.
Pentru detalii, vă așteptăm de luni până vineri, în intervalul orar 9:00-17:00, la sediul nostru din comuna Bradu, județ Argeș, lângă Eurial Invest.
Vă așteptăm în echipa noastră de profesioniști!” este mesajul companiei.
Dolo Trans Olimp (DTO) este o companie care a debutat pe piaţa afacerilor argeşene de ani buni. Fondatorul acesteia este Cristian Dolofan, un tânăr antreprenor care a ales să îşi transforme visurile în realitate chiar în oraşul său natal, creând, prin perseverenţă şi o echipă bine sudată, un business-etalon pentru segmentul său de activitate. Dolo Trans Olimp este structurat pe o strategie bine definită, unde cuvântul de ordine este „excelenţa”.
La fiecare drum parcurs de camioanele DTO, acestea duc numele Argeşului în ţară şi peste graniţe, dovedind eficienţa şi seriozitatea unei companii româneşti în faţa partenerilor străini.
În octombrie 2011, DTO a început activitatea cu doar 8 camioane cumpărate în regim second – hand. Acum are câteva sute, marca Mercedes, pentru că a înţeles că reparaţiile şi întreţinerea unor autoturisme la mâna a doua înseamnă o piatră de moară pentru businessul său. Aşa că a investit într-o flotă nouă, alegând autocamioane performante ce oferă siguranţă şi consum optim. Însă, cum automobilele nu merg singure, indiferent cât de performante sunt, a pus accent şi pe factorul uman, prin dezvoltarea unor programe destinate instruirii şoferilor, astfel încât să aibă la bordul lor adevăraţi profesionişti. Camioanele firmei DTO străbat drumurile din toate colţurile Europei, transportând autovehiculele a patru producători importanţi din industria auto, printre care şi Dacia, bineînţeles.
DTO îşi are cartierul general la Bradu, în vecinătatea Piteştiului. Aici a început Cristian Dolofan să pună pe foaie proiectul companiei sale, care a progresat constant, ţinând pasul cu noile provocări ale pieţei de profil.
Începând cu anul 2015, sunt recunoscuți ca reprezentanță service. Dolo Trans Olimp a demarat proiectul de realizare a unui service autorizat, cu servicii profesionale complete pentru camioane.
Realizează toată gama de operațiuni de service pentru autocamioane și semiremorci, inclusiv pentru transportoare de orice tip.
Mai mult, oferă în cadrul complexului și facilități, precum:
● vulcanizare
● parcare supravegheată
● spălătorie profesională
Cu o extindere amplă la nivel global, pe întreg teritoriul Uniunii Europene, Asia și Africa, Dolo Trans Olimp vă oferă suportul logistic și rapiditatea de care aveți nevoie pentru afacerea dumneavoastră.
Cristian Dolofan poate spune, la nivelul anului 2022, că a făcut din plin dovada abilităților pe care generația sa de tineri antreprenori le are într-un mediu de business cu o dinamică amețitoare și încărcată de provocări.
Omul de afaceri argeșean răspunde tuturor provocărilor derivate din misiunile generației sale enumerate mai sus, dar și provocărilor din sfera de business în care a ales să construiască, remodelând permanent activitatea companiei și abordarea managementului acesteia, în funcție de dinamica vremurilor, specificiul pieței și nevoile noi:
Pentru anul 2022 avem planuri mari. În ciuda instabilității, am hotărât să ne extindem. Nu mai este o soluție să stăm în expectativă și se batem pasul pe loc.
Vom investi în flotă nouă și nu numai. Lucrăm la contracte noi și la linii noi de business.Vom fi atenți să respectăm toate modificările legislative și să îndeplinim cerințele privind detașarea șoferilor, așa încât să menținem performanța actuală: zero amenzi pentru nerespectarea legislației europene în vigoare. Vom compensa minusurile (creșterea prețului la carburant) reducând pierderile din exploatarea necorespunzătoare a mașinilor și perfecționând permanent personalul.
Ne asigurăm că nu vom avea deficit la nivelul resurselor umane, angajând inclusiv șoferi fără experiență pe care ne asumăm să îi pregătim, să îi fidelizăm, să îi integrăm în echipă și care vor constitui un sprijin pe termen lung.
Am eliminat fluctuația personalului TESA, care ne-ar fi destabilizat, acționând pe principiul „,am grijă de angajați, iar aceștia au grijă de clienți”. Am dezvoltat un departament de business developement și unul de Control/ Audit, ale căror rezultate sunt impresionante. Am eliminat cheltuielile inutile și am directionat productivitatea către angajați, printr-un sistem de bonusare.” declara la începutul anului tânărul antreprenor.