Luni, 7 februarie, CFR Călători a finalizat procedura de atribuire a contractului pentru serviciile de pază a Gării Piteşti. Obiectivul principal al serviciului de pază în Depoul CF Piteşti este asigurarea integrităţii şi inventarul locomotivelor, clădirilor precum şi evitarea sustragerii de combustibil şi uleiuri. De asemenea, este necesară asigurarea pazei bunurilor şi a persoanelor din incinta unităţii şi reglementarea accesului persoanelor şi a mijloacelor de transport auto.
Licitaţia a durat mai bine de jumătate de an, fiind lansată încă din iunie anul trecut. De ce a fost nevoie de atâta amar de vreme pentru a se semna contractul cu o firmă de pază? Evident, ca de fiecare dată, de vină au fost contestaţiile, CNSC având misiunea să tranşeze disputa între firmele intrate în competiţia pentru potul de 339.000 lei + TVA.
7 firme s-au bătut pe contract
La licitaţie s-a înscris puhoi de firme de pază, dovadă că e foame mare de contracte pe piaţa de profil: firma argeşeană Euroguard Security 2007 a lui Dumitru Şovar, Romanian Security Systems, SGPI Security Force, P.S.G. One, Protect NPG Interventii, Alfa Security Service, precum şi o asociere formată din trei firme – Rino Guard, Dragostal Security SRL, Dragostal Titan Guard.
Câştigătoare a licitaţiei, pentru al treilea an consecutiv, a fost desemnată societatea bucureşteană SGPI Security Force, una dintre operatorii mari de pe piaţa serviciilor de pază şi protecţie, care în 2021 avea peste 1000 de angajaţi şi o cifră de afaceri de peste 27 milioane lei. În contul serviciilor prestate la Gara Piteşti, unde va asigura permanent paza cu doi agenţi de securitate, SGPI Security Force va încasa suma de 297.314,4 lei (fără TVA).
Citiţi, de asemenea, pe anchetaonline.ro: