Froo, reţeaua de magazine dezvoltată de grupul polonez care a intrat pe piața din România prin achiziția companiei argeşene DRIM Daniel Distribuție, se extinde în Piteşti şi în alte două oraşe. Zabka a anunţat încă din martie campania de expansiune în oraşele Bucureşti, Piteşti şi Constanţa, căutând în paralel persoane interesate să deschidă și să opereze magazine noi sau să transforme ca brand Froo unități comerciale deja existente.
Ambiția este de a dubla vânzările către clienții finali până în 2028. Ne propunem să realizăm acest lucru prin deschiderea constantă a peste 1.000 de noi magazine anual, stimulând în același timp creșterea atât în locațiile existente, cât și în canalele noastre digitale” – au precizat reprezentanţi din conducerea grupului polonez Zabka, care estimează un potențial total de piață de aproximativ 4.000 de magazine în România.
Mai multe magazine Froo cu bani de la BERD
Pentru a susţine campania de extindere, atât în ţara de baştină, cât şi în România, polonezii iau bani de la Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD), care a subscris 32,9 milioane euro într-o emisiune de 235 de milioane de euro a primei obligațiuni legate de sustenabilitate lansată de către retailerul polonez de magazine moderne de proximitate Żabka Group, proprietarul rețelei Froo.
În urmă cu un an, grupul polonez Żabka a preluat pachetul majoritar de acțiuni al DRIM Daniel Distributie FMCG, firma controlată de omul de afaceri Daniel Trandafir, unul dintre liderii din domeniul distribuției FMCG din România. La momentul preluării, compania argeşeană avea o cifră de afaceri de peste 650 milioane lei pe an şi capacitatea de a aproviziona aproximativ 12.000 de magazine din comerțul tradițional, cu cei peste 800 de angajați.
Citiţi, de asemenea, pe anchetaonline.ro: