Marian Clipici, manager al Spitalului de Pneumoftiziologie Leordeni „Mi-am dorit întotdeauna să asimilez cât mai multe cunoștințe și abilități de conducere!”

de | 14.02.2024 18:40 | Din ediția tipărită, Județean, Lifestyle

Funcția de manager vine întotdeauna cu provocări, dar și cu nevoia de a găsi modalități eficiente pentru a te apropia de echipă, în mod deschis și constructiv. Marian Clipici, managerul Spitalului de Pneumoftiziologie Leordeni, este omul care s-a implicat activ, încă de când a preluat mandatul, în transformarea unității spitalicești pe care o conduce și în asigurarea unor deziderate fundamentale: servicii medicale de calitate, eficiență profesională, performanță medicală și bună gospodărire. A identificat zonele unde era nevoie de schimbări semnificative, țintind creșterea performanței spitalului și sporirea încrederii pacienților în această unitate medicală.

Marian Clipici se poate considera un om norocos, astfel încât tot ceea ce a visat din vremea copilăriei s-a putut concretiza în ceea ce a desfășurat și desfășoară în prezent, la nivel profesional. I-a plăcut întotdeauna să organizeze, să conducă și să poată duce la bun sfârșit ceea ce și-a propus, preferând munca în echipă și conectarea permanentă la oameni și păreri diferite. Și-a dorit să-și aducă contribuția și să imprime viziunea proprie în ceea ce a întreprins, pentru binele echipei și al oricărui proiect.

Întreg parcursul meu profesional a fost desfășurat în domeniul pe care mi l-am ales, domeniul managementului economic și administrativ, în sectoare diverse. Mi-am dorit întotdeauna să asimilez cât mai multe cunoștințe și abilități de conducere și coordonare pentru a le putea îmbina și folosi în fiecare activitate și pentru fiecare obiectiv profesional. Ca moment de cotitură, pot să fac referire la anul 2019, când am fost pus în situația de a alege un alt drum al carierei mele. Manageriasem instituții, echipe și dezvoltasem proiecte la nivel administrativ. Anul 2019 a venit însă cu provocarea de a manageria un spital de monospecialitate – TBC, cu peste 90 de angajați, într-un domeniu cu totul și cu totul nou”, explică Marian Clipici.

Managerul Spitalului de la Leordeni se lasă ghidat în viață de seriozitate, disciplină, ambiție și atenție la detalii, la nevoile și la ceea ce își doresc cei din jurul lui, precum și de valoarea muncii în echipă. Spune că este o persoană care ascultă foarte mult, cântărește orice decizie luată și nu lasă nimic la voia întâmplării.

Activând, în peste 90% din timp, în domeniul de stat, pot spune că dificultățile reale sunt cele de ordin legislativ. Pot să afirm, cu mâna pe inimă, că în perioada în care am fost spital cu adresabilitate către bolnavii de COVID am avut cele mai mari și grele dificultăți legislative. Am fost nevoit să mă pliez, de la zi la zi, la modificările apărute, să modific structura unității, să reorganizez activitatea personalului, să fiu alături și de angajații spitalului, dar și de pacienți și de familiile acestora”.

Până în prezent, Marian Clipici spune că a reușit în proporție de 80% ce și-a propus.

Îmi doresc să modernizez și să schimb echipamentele medicale din cadrul spitalului, să ofer cât mai multe facilități pentru pacienții noștri. Ei sunt obiectivul meu principal, experiența pe care ei o trăiesc în cadrul spitalului și creșterea calității serviciilor medicale oferite de către personalul unității, căruia îi sunt profund recunoscător pentru dedicarea și implicarea zilnică în activitatea depusă”, mărturisește managerul Marian Clipici.

<span style="color: #333333;font-size: 14pt">Articol scris de </span><a href="https://anchetaonline.ro/autor/raluca-balasa/" target="_self">Raluca Bălașa</a>

Articol scris de Raluca Bălașa

Studentă a Facultății de Științe ale Educației, Științe Sociale și Psihologie, Jurnalism, pasionată de fotografie și content media, voluntară în cadrul redacției UPIT Media.

Articole asemănătoare:

Citește articolele pe același subiecte: