- Noul Megane E-Tech 100% electric de la 21.100 € ( Tva inclus) prin programul Rabla Plus 2022
Te așteptăm la AMAT, în Pitești, Bd. Nicolae Bălcescu Nr. 204 (ieşirea spre Bascov)
sau
la telefon:
– 0248 223 555
– 0348 401 645
– 0348 401 366
email: office@amat.ro | www.amat.ro
DESPRE AMAT
Societatea a fost înființată în anul 1996, având ca obiect de activitate comerțul en-gros cu piese de schimb de origine DACIA.
În anul 2000 devine Concesionar DACIA, iar din 2005 devine concesionar bi-marca Dacia și Renault. AMAT Pitești, dealer autorizat de către producătorii SC Automobile Dacia SA si RENAULT COMMERCIAL România, cu sediul în B-dul Nicolae Bălcescu, nr. 204, Pitești, acoperă întreaga gamă de activități specifice:
- – comercializarea gamei complete de vehicule noi DACIA și RENAULT la preturi de la producător;
- – service în garanție, post-garanție și revizii tehnice pentru autovehicule Dacia si Renault;
- – service în post – garanție și revizii tehnice pentru orice tip de autovehicul;
- – atelier tinichigerie – vopsitorie pentru orice tip de autovehicul;
- – inspecții tehnice periodice (ITP) pentru orice tip de autovehicul;
- – comercializarea gamei complete de piese de schimb de origine DACIA și RENAULT;
- – preluări vehicule de ocazie, vânzări vehicule de ocazie, contracte buy – back, servicii asistenta rutiera, închirieri auto.
Beneficiară a unei tehnologii moderne, evoluția firmei este rezultatul unor serii de progrese făcute de-a lungul timpului, care se traduc prin caracteristici excelente de conduită și servicii de excepție din domeniul vânzărilor auto si servicii post-vânzare la cele mai înalte standarde.
O echipă profesionistă formată din consilieri de vânzări este permanent la dispoziția tuturor celor dornici să afle mai multe detalii despre oricare dintre modelele Dacia si Renault și asigură asistență de specialitate, atât în perioada premergătoare comercializării propriu-zise, cât și în perioada ce urmează întocmirii documentelor necesare în scopul vânzării. Toate acestea au ca scop unic obținerea satisfacției clientului, un obiectiv ușor de atins printr-un efort susținut din partea întregii echipe.
Serviciile de post-vânzare se concretizează în interiorul unui service modern și echipat cu utilaje ce încorporează tehnică de ultimă oră, precum post de diagnosticare computerizată și un număr de 19 elevatoare, astfel încât, unul dintre cele mai importante aspecte, perioada de programare în service și timpul alocat reparațiilor a fost redus în mod considerabil, pentru a putea oferi clienților o rezolvare cât mai promptă a oricărei solicitări. De asemenea, prin magazinul propriu al societății, cei care sunt deja posesorii unui model Dacia sau Renault, își pot echipa automobilul cu o mare varietate de accesorii de origine DACIA și RENAULT.
INFORMATII DE MEDIU
Mediul inconjurator reprezinta un element esential al existentei umane, fiind rezultatul interactiunii dintre elementele naturale: sol, aer, clima, biosfera, cu elemente rezultate din activitatea umana. Toate acestea influenteaza conditiile existentiale si posibilitatile de dezvoltare viitoare a societatii, drept urmare, protectia mediului este o prioritate atat la nivelul Romaniei, cat si la scara globala.
Din acest motiv, obiectivul nostru este sa mentinem sub control si sa reducem impacturile asupra mediului si ne angajam:
- *sa ne conformam la cerintele legale si alte cerinte aplicabile la care organizatia a subscris;
- *sa imbunatatim continuu performantele de mediu;
- *sa gestionam adecvat deseurile generate de activitatile noastre;
- *sa asiguram un personal responabil si calificat;
- *sa instruim si sa sensibilizam personalul pentru atingerea obiectivelor de mediu.
In semestrul II 2021 am predat spre valorificare si eliminare 13.600 kg ulei uzat si 2.060 kg filtre de ulei, deseuri periculoase rezultate din activitatea de service.
Totodata am efectuat analize de apa conform autorizatie Apa Canal.