Informații utile!
SC Apă Canal 2000 SA aduce la cunoştinţă beneficiarilor că, începând cu data de 1 septembrie 2023, a implementat noi modalităţi de plată a facturilor de apă şi canalizare, precum şi a facturilor pentru serviciile conexe prestate de societate, prin intermediul Băncii Transilvania şi a Băncii Centrale Cooperatiste CREDITCOOP, după cum urmează:
- virament bancar, în conturile societăţii deschise la Banca Transilvania şi la Banca Centrală Cooperatistă CREDITCOOP, cu indicarea codului de client şi a numărului de factură;
- internet banking / mobile banking, prin intermediul Băncii Transilvania, cu selectarea denumirii companiei, indicarea codului de client şi a numărului de factură;
- debit direct, prin semnarea mandatului de debit direct la Banca Transilvania de către clienţii acestei bănci;
- numerar, la ghişeele sau terminalele de plată ale Băncii CREDITCOOP din judeţul Argeş, cu prezentarea unui exemplar din factură.
Societatea mai informează că toate comisioanele pentru plăţile prin internet banking / mobile banking, debit direct şi numerar sunt suportate de societatea Apă Canal 2000.
Modalităţile de achitare a facturilor puse la dispoziţie clienţilor de societatea Apă Canal 2000 SA pot fi vizualizate pe site-ul societăţii www.apacanal2000.ro, secţiunea „Clienţi“, subsecţiunea „Modalităţi de plată‟.
Foto descriptiv
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro
Atenție, piteșteni! Codul de client este necesar în apelarea Call Center Apă Canal 2000 SA