Veste pentru utilizatorii TikTok privind o nouă funcție care va fi introdusă, în curând, de aplicație. Reprezentanții TikTok au confirmat că utilizatorii vor putea distribui poveștile de pe aplicație pe Facebook și Instagram.
Funcția a fost deja lansată, dar este posibil ca pentru unii utilizatori să nu fie încă vizibilă.
Această schimbare a fost făcută pentru o da conținutului TikTok o vizibilitate mai mare.
De asemenea, recent, compania a anunțat că susține obiceiurile digitale sănătoase și va introduce noi funcții prin intermediul cărora utilizatorii vor putea să își controleze mai precis modalitatea de petrecere a timpului pe platformă.
Mai exact, Tik-Tok va lansa un instrument care va ajuta oamenii să își controleze timpul petrecut pe aplicație. De asemenea, vor putea primi notificări care să îi avertizeze când este recomandată o pauză de la Tik-Tok.
Mai mult, utilizatorii vor putea personaliza noile instrumente după cum își doresc. Astfel, va exista posibilitatea de setare a limitelor zilnice de petrecere a timpului pe Tik-Tok. Oamenii vot putea să monitorizeze și de câte ori au deschis aplicație pe zi.
Tik-Tok pregătește încă o mișcare! Vrea să intre pe piața de gaming
Dacă până acum, Tik-Tok s-a axat pe cucerirea platformelor de socializare prin video-uri sau provocări, mai nou, compania se orientează și spre gaming. Potrivit informațiilor Reuters, citate de Stiri pe Surse, Tik-Tok ar fi început să facă teste cu ajutorul utilizatorilor din Vietman, punându-le la dispoziție o funcție care să le permită să joace anumite jocuri în aplicație.
Pe lângă sursa nouă de venit, adusă companiei prin introducerea acestei funcții, scopul acestei schimbări ar fi aceea de a crește timpul petrecut de fanii Tik-Tok pe aplicație.
Aplicația are deja peste 1 miliard de utilizatori activi pe lună. Vietmanul a fost ales pentru aceste teste prin prisma pieței mari a cunoscătorilor în lumea gaming-ului și a internetului, dar și datorită populației tinere, 70% dintre locuitori având sub 35 de ani.
Vietnam, cu o populație majoritară sub 35 de ani, este o piață atractivă pentru rețelele sociale – TikTok, Meta, YouTube și Google. TikTok, deținută de compania chineză ByteDance, intenționează să-și extindă jocurile în Asia de Sud-Est”, relatează Reuters.
Potrivit sursei citate, schimbarea ar putea să fie făcută la finalul anului 2022.
Citește, de asemenea, pe anchetaonline.ro :
Trend periculos pe TikTok! Tinerii se întind în mijlocul străzilor, pe trecerile de pietoni