Trebuie să-ți schimbi buletinul și nu te poți deplasa? Vin cei de la Direcția pentru Evidența Persoanelor la tine

de | 11.07.2023 15:14 | Administrație, Pitești, Știri

Angajații Direcției pentru Evidența Persoanelor a Municipiului Pitești, la solicitarea persoanelor interesate, pot veni la domiciliu să prelia documentele necesare. Vorbim de cazurile piteștenilor ce nu se pot deplasa la sediul instituției.

Direcția pentru Evidența Persoanelor a Municipiului Pitești este permanent preocupată de asigurarea unor servicii de calitate către cetățenii aflați în dificultate, punându-le la dispoziție atât informațiile, cât și mijloacele necesare soluționării problemelor cu care se confruntă, anunță administrația locală.

Un ghișeu pentru persoanele cu dizabilități

În cadrul Serviciului Evidența Persoanelor, din cele 6 ghișee care deservesc publicul, unul este dedicat persoanelor cu dizabilități, iar în curtea instituției este permis accesul pentru autoturismele care le asigură transportul, la solicitarea persoanelor în cauză sau a aparținătorilor. ”La solicitarea persoanelor interesate, Direcția pentru Evidența Persoanelor a Municipiului Pitești organizează activităţi cu deplasare în teren, de preluare a cererii, a documentelor şi informaţiilor necesare eliberării actelor de identitate şi a dovezilor de reşedinţă, folosind echipamentele din dotare, pentru persoanele netransportabile”, arată adminsitrația locală din Pitești în informarea transmisă.

Sursă foto: Facebook Primăria Municipiului Pitești

Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:

Cristian Gentea: ”Extindem rețeaua de apă și canalizare pe Aleea Stadionului și pe strada Narciselor”

<span style="color: #333333;font-size: 14pt">Articol scris de </span><a href="https://anchetaonline.ro/autor/ana-vlad/" target="_self">Ana Vlad</a>

Articol scris de Ana Vlad

Articole asemănătoare:

Citește articolele pe același subiecte: Pitești | Primăria Municipiului Pitești