Angajații Direcției pentru Evidența Persoanelor a Municipiului Pitești, la solicitarea persoanelor interesate, pot veni la domiciliu să prelia documentele necesare. Vorbim de cazurile piteștenilor ce nu se pot deplasa la sediul instituției.
Direcția pentru Evidența Persoanelor a Municipiului Pitești este permanent preocupată de asigurarea unor servicii de calitate către cetățenii aflați în dificultate, punându-le la dispoziție atât informațiile, cât și mijloacele necesare soluționării problemelor cu care se confruntă, anunță administrația locală.
Un ghișeu pentru persoanele cu dizabilități
În cadrul Serviciului Evidența Persoanelor, din cele 6 ghișee care deservesc publicul, unul este dedicat persoanelor cu dizabilități, iar în curtea instituției este permis accesul pentru autoturismele care le asigură transportul, la solicitarea persoanelor în cauză sau a aparținătorilor. ”La solicitarea persoanelor interesate, Direcția pentru Evidența Persoanelor a Municipiului Pitești organizează activităţi cu deplasare în teren, de preluare a cererii, a documentelor şi informaţiilor necesare eliberării actelor de identitate şi a dovezilor de reşedinţă, folosind echipamentele din dotare, pentru persoanele netransportabile”, arată adminsitrația locală din Pitești în informarea transmisă.
Sursă foto: Facebook Primăria Municipiului Pitești
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro: