Primăria Pitești va funcționa, din data de 26 februarie până la finalizarea lucrărilor de reabilitare energetică a clădirii din Piața Primăriei, la Centrul de Calcul din Bulevardul Republicii. Astfel, de joi, 22 februarie, ora 15:00 până luni, 26 februarie, ora 12:00, nu vor funcționa nici activitățile de încasare impozite și taxe locale, amenzi la niciun centru de încasări/declarare, dar nici în sistem online.
Administrația locală anunță că în curând, se dă startul lucrărilor de reabilitare enegetică a clădirii situate în str. Victoriei, nr. 24 – sediul Primăriei Municipiului Pitești, în cadrul unui proiect cu finanțare europeană. În consecință, începând cu data de 26 februarie 2024, Primaria Municipiului Pitesti va funcționa, până la finalizarea proiectului, în imobilul situat în Bd. Republicii, nr. 71, cunoscut drept CENTRUL DE CALCUL. La aceasta dată, au început operațiunile de mutare a compartimentelor Primăriei în noua locație, situație care poate genera, pentru o scurtă perioadă de timp, unele disfuncționalități ale activității, ce vor fi gestionate cât mai eficient pentru a avea un impact minimal în activitatea instituției, cu un disconfort cât mai redus pentru cetățeni.
Astfel, potrivit informării primite:
- în intervalul: joi, 22.02, ora 15:00 – luni, 26.02, ora 12:00, are loc transferarea echipamentelor de comunicații și a rețelelor de date, proces care va presupune imposibilitatea efectuării fluxului normal al activităților și al documentelor, Primăria Municipiului Pitești urmând a opera doar urgențele, în perioada mai sus menționată;
- în intervalul: joi, 22.02, ora 15:00 – luni, 26.02, ora 12:00, nu vor funcționa nici activitățile de încasare impozite și taxe locale, amenzi (depunere declarații fiscale, eliberare certificate de atestare fiscală, depunere declarații scoatere din evidența fiscală a mijloacelor de transport ca urmare a înstrăinării, depunerea altor cereri, adrese, solicitări etc.) la niciun centru de încasări/declarare, dar nici în sistem online;
- în același interval, menționat mai sus, persoanele fizice și persoanele juridice pot achita impozitele și taxele locale, amenzi prin ordin de plată sau mandat poștal, specificând beneficiar: MUNICIPIUL PITEȘTI, codul de identificare fiscală 4317967 și banca unde este deschis contul beneficiarului: TREZORERIA PITEȘTI. Totodată, la detalii plată, se va completa CNP și/sau CUI și ce reprezintă plata (impozit pe clădiri, impozit pe mijloacele de transport, amendă sau altele). Lista codurilor IBAN, completă, se poate consulta la adresa www.primariapitesti.ro – aici.
Foto descriptiv. Sursă foto: Facebook Primăria Municipiului Pitești
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:
Răzvan Marinescu, antreprenor: Tot ce ne provoacă ne oferă o șansă la soluții inedite!