Servicii Edilitare pentru Comunitate Mioveni răspunde la întrebarea „Cum pot sesiza o disfuncționalitate în rețea?”
Reăprezentanții societății transmit faptul că sesizările cu privire la buna desfășurare a proceselor de alimentare cu apă și preluare a apelor uzate dar și pentru celelalte servicii publice (salubritate, întreținere spații verzi, ecarisaj și adăpost canin, iluminat public, întreținere și administrare patrimoniu), pot fi făcute prin:
DISPECERAT NON STOP: 0736.202.067 sau 0348/457.102
Email: contact@sedc-mioveni.ro
Prin intermediul aplicatiei #MioveniCityApp, secțiunea “Raportări incidente”.
De precizat că aplicația vă oferă posibilitatea de a raporta ușor și eficient problemele orașului direct către autoritățile locale.
Aceasta poate fi descărcată GRATUIT.
Foto: Facebook Servicii Edilitare pentru Comunitate Mioveni
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro