Apă Canal 2000 SA Pitești. Noi facilităţi puse la dispoziţie cliențior prin serviciul de Call Center

de | 11.11.2024 15:10 | Pitești, Administrație

Informații utile pentru clienții Apă Canal 2000 SA!

Aceștia pot apela serviciul Call Center la numărul unic 0248 223 237 pentru a afla informații despre valoarea facturilor neachitate. Această nouă facilitate este funcțională din luna septembrie 2024 și este utilizată cu succes de o mare parte din clienții societății noastre.

Pentru interogarea informațiilor despre sold, clienții trebuie să acceseze secțiunea dedicată, prin utilizarea tastei 6 în meniul principal. Singura condiție necesară este cunoașterea codului de client, format din 5 cifre, pe care îl pot găsi pe factura emisă de operator.

Prin acest serviciu, ne dorim să venim în sprijinul clienților, reducând timpul de așteptare în Call Center și prevenind eventualele inconveniente cauzate de neplata facturilor, respectiv sistarea furnizării utilităților.

 

Pe această cale, încurajăm clienții să folosească acest serviciu pentru a verifica soldul facturilor”, transmit reprezentanții societății.

Pentru alte sesizări sau solicitări societatea pune la dispoziție următoarele canale de comunicare:

  • prin numărul de telefon de Call Center (0248 233 237)
  • pe adresa de email: contact@apa-canal2000.ro
  • la Ghișeul Unic al societății Apă Canal 2000 SA.

 

Foto descriptiv

 

Citiți, de asemenea, pe anchetoanline.ro:

Ședință festivă. Constituirea noului Consiliu Județean Argeș și angajamentul aleșilor

<span style="color: #333333;font-size: 14pt">Articol scris de </span><a href="https://anchetaonline.ro/autor/dana-andrei/" target="_self">Dana Andrei</a>

Articol scris de Dana Andrei

Editor și autor de content media, cu experiență în presa online, PR și în promovare social media. Absolvent al Facultății de Jurnalism și Comunicare.

Articole asemănătoare:

Citește articolele pe același subiecte: Apă Canal 2000 | Pitești

Ultimele articole