Cătălin Mîndroc (PSD), membru în Comisia pentru apărare, ordine publică şi siguranţă naţională, dar și în Comisia pentru industrii şi servicii a participat la dezbaterile asupra proiectelor Legii bugetului de stat și Legii bugetului asigurărilor sociale de stat pentru anul 2025.
Acestea vor fi votate, joi, 6 februarie în plenul reunit al Camerei Deputaților și Senatului.
Cătălin Mîndroc precizează că bugetul propus de Guvernul Ciolacu este construit pe o creștere economică de 2,5% și un deficit bugetar de 7% din PIB.
Acesta mai transmite faptul că una dintre cele mai importante vești pentru argeșenii este aceea că Autostrada Pitești-Sibiu are are cel mai mare buget de infrastructură.
Una dintre cele mai importante vești pentru argeșeni, pe care îi reprezint în Camera Deputaților, este aceea că Autostrada Pitești-Sibiu are propus pentru 2025 cel mai mare buget din rândul proiectelor de autostradă din România -> 2,1 miliarde de lei!”, a transmis Cătălin Mîndroc prin intermediul paginii de Facebook.
Amintim faptul că Autostrada Sibiu-Pitești, formată din 5 secțiuni, va avea o lungime de 122,11 km și face parte din Coridorul 4 Pan-european, care tranzitează România de la Est la Vest, între Portul Constanța și Punctul de Trecere a Frontierei de la Nădlac.
În luna decembrie a fost emisă Autorizația de Construire pentru tunelul Poiana, de pe Autostrada Sibiu-Pitești, cel mai lung tunel de pe această autostradă care va fi construit pe Secțiunea 3 (Cornetu-Tigveni).
Tunelul Poiana este format din două galerii cu câte două benzi pe sens:
- galeria de pe calea 1 are o lungime de 1.780 m (sens Sibiu – Pitești);
- galeria de pe calea 2 are o lungime de 1.778,11 m (sens Pitești- Sibiu).
Alte informații legate de autostrada au fost transmise astăzi de Cristian Pistol, directorul Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) care a anunțat producerea primelor două grinzi în fabrica amplasată pe șantierul secțiunii 2 a autostrăzii Sibiu – Pitești. Potrivit șefului CNAIR se vor produce 1.059 grinzi din beton, esențiale pentru infrastructura rutieră dintre Boița și Cornetu.
Mai amintim faptul că pe traseul secțiunii 2 a autostrăzii Sibiu-Pitești, vor fi construite: 49 viaducte și poduri, 1 ecoduct peste DN7, linia CF, Râul Olt și 7 tuneluri.
Foto: Facebook Cătălin Mîndroc
Citiți, de asemenea, pe anchetoanline.ro:
Parlamentul respinge din nou propunerea de suspendare a președintelui Iohannis