Anul trecut clienţii Revolut din piaţa locală au realizat 203 milioane de tranzacţii către comercianţi cu aplicaţia financiară. Asta pe fondul creşterii bazei de clienţi cu 67% în România, arată un studiu publicat de Revolut, potrivit celor de la Agerpres.
Potrivit sursei citate, cele mai multe tranzacţii au fost pentru a plăti cumpărăturile realizate în supermarketuri pentru alimente şi produse de larg consum/uz casnic, urmate de cheltuielile cu transportul şi cele din restaurante, cafenele, baruri. Suma medie a cheltuielilor realizate cu Revolut, pe parcursul lui 2022, de un utilizator mediu a fost de 2.181 de euro, iar valoarea medie a unei tranzacţii a fost 18,3 euro. E bine de precizat că studiul ia în calcul exclusiv tranzacţiile realizate de utilizatorii înregistraţi în România și se bazează pe date anonimizate, analizate în formă agregată, de analiştii aplicaţiei, pentru perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2022.
Ce au cumpărat cu Revolut
În top 10 după sumele plătite de către utilizatorii români de Revolut către diverşi comercianţi se află, pe primul loc, la fel ca în anii trecuţi, eMag, urmat de Carrefour, Tazz, Dedeman, Bolt, Digi RCS-RDS, Uber, Vodafone, Engie, Enel Energie. În topul comercianţilor după numărul de tranzacţii realizate cu Revolut, pe primul loc se află Bolt (peste 3,3 milioane tranzacţii), urmat de Uber (3,3 milioane tranzacţii), Apple (3,1 milioane tranzacţii), Carrefour (3 milioane tranzacţii), Tazz (1,6 milioane tranzacţii), compania de transport local Cluj-Napoca (1,1 milioane tranzacţii), eMag (1,1 milioane tranzacţii), Google (1 milion tranzacţii), McDonalds (960.000 tranzacţii). În prezent, peste 25 milioane de clienţi din lume, din care mai mult de 2,5 milioane din România, folosesc serviciile Revolut pentru a realiza peste 150 de milioane de tranzacţii pe lună, potrivit sursei citate.
Foto descriptiv. Sursă foto: arhivă.
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:
Cine sunt Cătălin Bordea și Nelu Cortea de la America Express 2023